Gjest Nanne70 Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Til sammenlikning: Bootcutjeans vs smale jeans Bootcutjeans vs smale jeans Bootcutjeans vs smale jeans Bootcutjeans vs smale jeans Jeg synes nesten uten unntak at bootcutjeansene får jentene til å se "tyngre" og bredere ut enn de gjør i de smale jeansene.
Gjest Margit Spat Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er helt enig med deg. Synes shiluetten blir finest med smalere jeans i alle eksemplene dine.
Gjest Bossa Nova Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 LaRedoute sine bootcutjeans var ikke noe fine, for å være helt ærlig. Violeta sine var mer flatterende. Her har modellen også jeansene i en lengde som får bena til å virke lengre. I den siste bloggen, er buksene for korte igjen slik at det ser dårlig ut på modellen.
julie90 Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Helt enig Synes også at det er finere med smale jeans og ikke nødvendigvis skinnyjeans på de med kurver. Sånn at de ikke er trykket inn til ankelen, men en liten åpning, slik som eksemplene du har vist.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Jeg sier meg enig, og jeg er en av dem med kurver. Runde hofter og lår og smal midje, stor byste. Str 44. Bruker nesten alltid smale jeans, ikke bootcut, av samme grunn som nevnes he. Føler meg slankere i smale eller rette jeans. Anonymous poster hash: 33e41...852
Gjest Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Jeg syns ikke bootcut er finere på større kvinner, nei. Syns bootcut er finest på høye, normalt slanke kvinner (dvs ikke på meg ). 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Bootcut jeans er finest på slanke jenter/damer. De som har kraftige muskuløse bein kler bukser som følger foten.Anonymous poster hash: 164e7...d3f
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Bootcut jeans er finest på slanke jenter/damer. De som har kraftige muskuløse bein kler bukser som følger foten.Anonymous poster hash: 164e7...d3f Vet du, det synes jeg også! Bootcut/flares er mye finere på slanke kvinner! Lurer litt på hvorfor det er blitt en "regel" at bootcutjeans skal være så flatterende til oss som har noen kilo ekstra.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Vet du, det synes jeg også! Bootcut/flares er mye finere på slanke kvinner! Lurer litt på hvorfor det er blitt en "regel" at bootcutjeans skal være så flatterende til oss som har noen kilo ekstra. Fordi noen ikke vil risikere å se kroppsfiguren vår vell, og hvor breie hofter og tykke lår vi egentlig har.. Anonymous poster hash: 5328d...d73
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 LaRedoute sine bootcutjeans var ikke noe fine, for å være helt ærlig. Violeta sine var mer flatterende. Her har modellen også jeansene i en lengde som får bena til å virke lengre. I den siste bloggen, er buksene for korte igjen slik at det ser dårlig ut på modellen. Du har rett i det, men det var et poeng for tråden å finne samme jente i de ulike buksemodellene, noe som var litt vanskelig. Her er et eksempel til: Bootcut vs smale jeans vs skinny jeans
Gjest Haaploes Skrevet 22. februar 2015 #12 Skrevet 22. februar 2015 Det handler jo minst like mye om kvinners personlighet og utstråling som kroppslig fasong når det kommert i lhva man kler og ikke kler.
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 Fordi noen ikke vil risikere å se kroppsfiguren vår vell, og hvor breie hofter og tykke lår vi egentlig har.. Anonymous poster hash: 5328d...d73 Du skal jo selvfølgelig kle deg slik du trives best Jeg lurer bare på hvorfor det omtrent er blitt opplest og vedtatt at alle jenter med former kler bootcutjeans best? Jeg synes jo at eksemplene mine viser at det ikke er tilfelle?
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #14 Skrevet 22. februar 2015 Det handler jo minst like mye om kvinners personlighet og utstråling som kroppslig fasong når det kommert i lhva man kler og ikke kler. Helt klart Også jenter med former har ulik kroppsfasong, noen vil sikkert se veldig bra ut i bootcutjeans, andre ikke. Jeg stiller bare spørsmål om hvorfor det stadig vekk hevdes at alle jenter med former ser best ut i bootcutjeans, når det ikke er tilfelle.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #15 Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes det største problemet med eksemplene du viser er passformen generelt, ikke at de er bootcut. Synes de sitter skikkelig dårlig over hofte/rumpe/lår, og da blir det jo uansett ikke pent. Anonymous poster hash: da4f3...ec5 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #16 Skrevet 22. februar 2015 Jeg gikk ikke inn på alle linkene dine (tregt nett), men vil jo si at første kropp der var ikke spesielt stor... Jeg tenker vel at bootcut er finere hvis man er mye større, siden den da gjør at man ser mer proposjonert ut. Eksempelvis hvis man er ganske overvektig og har tynne ben med slimfit-bukse på, så ser mage og rumpe lett veldig store ut og bena som små stilker... Målet for moteskribenter virker jo ofte å gjøre noe med proposjonene. Derfor kommer det jo også på sommeren i bikinimoten at "for deg med store pupper" (bruk denne mørke toppen, så ser de mindre ut og bruk underdel som er fargerik/mønsterrik og forstørrer) Så er jo spørsmålet om buksene med bootcut gjør at man bare ser ekstra stor ut over det hele :-/ (Hilsen overvektig selv, tidligere svæært overvektig, som aldri ville kjøpt slimme bukser da jeg var på det største...) Anonymous poster hash: bf3ab...55e 2
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #17 Skrevet 22. februar 2015 Jeg synes det største problemet med eksemplene du viser er passformen generelt, ikke at de er bootcut. Synes de sitter skikkelig dårlig over hofte/rumpe/lår, og da blir det jo uansett ikke pent. Anonymous poster hash: da4f3...ec5 Ja, jeg er i grunnen litt enig der, men det var faktisk overraskende vanskelig å finne gode bilder.
Gjest Nanne70 Skrevet 22. februar 2015 #18 Skrevet 22. februar 2015 Jeg gikk ikke inn på alle linkene dine (tregt nett), men vil jo si at første kropp der var ikke spesielt stor... Jeg tenker vel at bootcut er finere hvis man er mye større, siden den da gjør at man ser mer proposjonert ut. Eksempelvis hvis man er ganske overvektig og har tynne ben med slimfit-bukse på, så ser mage og rumpe lett veldig store ut og bena som små stilker... Målet for moteskribenter virker jo ofte å gjøre noe med proposjonene. Derfor kommer det jo også på sommeren i bikinimoten at "for deg med store pupper" (bruk denne mørke toppen, så ser de mindre ut og bruk underdel som er fargerik/mønsterrik og forstørrer) Så er jo spørsmålet om buksene med bootcut gjør at man bare ser ekstra stor ut over det hele :-/ (Hilsen overvektig selv, tidligere svæært overvektig, som aldri ville kjøpt slimme bukser da jeg var på det største...)Anonymous poster hash: bf3ab...55e Det var viktig å finne bilder av samme jente i de ulike buksefasongene, og det var overraskende vanskelig, så jeg måtte bruke de bildene jeg fant. Som jeg skrev i en annen kommentar, har også store jenter ulike kroppsformer og vil dermed kle ulike buksefasonger. Men jeg synes ikke det stemmer at alle store/formfulle kvinner ser best ut i bootcutjeans, slik det ofte hevdes, og det er egentlig det jeg prøver å få fram i denne tråden.
kanelsnurr Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 Er det ikke kroppsfasong som avgjør, mer en vekt / størrelse? Hvis man har kurver (da tenker jeg du mener timeglass?) så kan man vel komme unna med det meste. Da har man jo alt en "balansert" kroppsfasong, som man sikkert vil fremheve. Det er vel heller hvis man har større overkropp enn underkropp (uavhengig av størrelsen) at bootcut kan gjøre at man ser mer balansert ut?
Gjest Tigress Skrevet 22. februar 2015 #20 Skrevet 22. februar 2015 Eg synest vel ho nedste demonstrerte med all ønskeleg tydelegheit at skinny jeans IKKJE såg bra ut: ho fekk jo den famøse kroneisfasongen, og føtene blir kjempesmå, slik at rompa ser helt freakish ut. La Redoute-bildene var ulekre, alle saman, og ho frå Pinterest sto jo heilt ulikt, så det var vanskeleg å sjå. Eg trur vel eigentleg konklusjonen min er at ein rett og slett bør unngå bukser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå