AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hva er det menn vil vite da: -Er det: A) Antall kjærester B) Et noenlunde tall på antall sexpartnere C) Begge de over nevnte Er dere komfortabel med å bli spurt om antall tidligere forhold på første date eller før første date (hvis man skriver meldinger til hverandre på en datingsider).? Eller mener dere dette er et spørsmål som bør vente? Anonymous poster hash: 61b2e...64a
Baktusen Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Jeg hadde ikke følt at det var ett ok spørsmål så tidlig nei. Mine sexpartnere er privat. Det jeg derimot kan forstå, er om en potensiell ny partner ønsker å vite om jeg har hatt langvarige forhold bak meg. F.eks. har en vært samboer/forlova/gift, er man nylig kommet ut av ett forhold og lignende. Menn jeg har fløtet med, datet, rota, hatt sex med o.l. er privat.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #3 Skrevet 22. februar 2015 Ville antatt at han lurte på faktiske forhold. Hvor mange man har ligget med kan andre vel da drite i, om det er 5 eller 50. Anonymous poster hash: 8aa86...bd0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå