AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hva er det menn vil vite da: -Er det: A) Antall kjærester B) Et noenlunde tall på antall sexpartnere C) Begge de over nevnte Er dere komfortabel med å bli spurt om antall tidligere forhold på første date eller før første date (hvis man skriver meldinger til hverandre på en datingsider).? Eller mener dere dette er et spørsmål som bør vente? Anonymous poster hash: 61b2e...64a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Kjærester. Anonymous poster hash: 122cf...0ce
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Hva er det menn vil vite da: -Er det: A) Antall kjærester B) Et noenlunde tall på antall sexpartnere C) Begge de over nevnte Er dere komfortabel med å bli spurt om antall tidligere forhold på første date eller før første date (hvis man skriver meldinger til hverandre på en datingsider).? Eller mener dere dette er et spørsmål som bør vente? Anonymous poster hash: 61b2e...64a Ofte stiller man et slikt spørsmål for å få innblikk i hvordan personen er når det kommer til forhold. Altså man lurer på om personen er et forholdsmenneske, og spørsmålet innleder en samtale om hvor lenge man har vært i forhold, hvor lenge det var siden sist forhold osv. Hvorfor lurer du på om dette er et spørsmål som må vente? Er det du som ønsker å stille dette spørsmålet og lurer på hva menn vil tenke? Eller har du fått dette spørsmålet og lurer på hva du skal svare? Eller vil du bare sikre deg i tilfelle du får et slikt spørsmål?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg liker ikke så godt å få spørsmål om det. På et slikt spørsmål ville jeg bare svart: "det har vært noen forhold, men ikke så mange." Mer trenger han ikke å få vite i begynnelsen. Anonymous poster hash: c689d...d05 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Ofte stiller man et slikt spørsmål for å få innblikk i hvordan personen er når det kommer til forhold. Altså man lurer på om personen er et forholdsmenneske, og spørsmålet innleder en samtale om hvor lenge man har vært i forhold, hvor lenge det var siden sist forhold osv. Hvorfor lurer du på om dette er et spørsmål som må vente? Er det du som ønsker å stille dette spørsmålet og lurer på hva menn vil tenke? Eller har du fått dette spørsmålet og lurer på hva du skal svare? Eller vil du bare sikre deg i tilfelle du får et slikt spørsmål? Synes det er endel menn som "maser" om slikt.Hvis jeg ikke svarer skriftlig (når spørsmålet blir stilt i meldinger på en datingside) så fortsetter de å spørre når vi møtes.Jeg har ingenting å skjule,men synes det er litt tidlig å spørre om dette da jeg anser det som litt privat.Lurte på om andre føler det samme. ts Anonymous poster hash: 61b2e...64a 1
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Synes det er endel menn som "maser" om slikt.Hvis jeg ikke svarer skriftlig (når spørsmålet blir stilt i meldinger på en datingside) så fortsetter de å spørre når vi møtes.Jeg har ingenting å skjule,men synes det er litt tidlig å spørre om dette da jeg anser det som litt privat.Lurte på om andre føler det samme. ts Anonymous poster hash: 61b2e...64a Da får du heller sende en klage til meg, fordi det er et av de spørsmålene jeg ber mine kunder om å stille når de treffer noen på en nettdatingside. Om personen har vært i forhold før eller ikke, og lengden på forholdene osv sier mye om en person. Jeg vet det kan bli frustrerende å måtte svare på de samme spørsmålene om og om igjen, men husk at de du snakker med er nye mennesker som ikke kjenner deg. Hvis du får mange spørsmål du er lei av å svare på kan det være greit å ha en liten avklaring på slik i "om meg" seksjonen på datingsiden. Da vil de kunne lese seg til det de lurer på.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Hva er det menn vil vite da: -Er det: A) Antall kjærester B) Et noenlunde tall på antall sexpartnere C) Begge de over nevnte Er dere komfortabel med å bli spurt om antall tidligere forhold på første date eller før første date (hvis man skriver meldinger til hverandre på en datingsider).? Eller mener dere dette er et spørsmål som bør vente? Anonymous poster hash: 61b2e...64a D. Fordi Norske jenter er et veldig utro folkeslag egentlig ...ligger vel top 5 i samtilige kåringer av denne tvilsomme statistikken... :\ Anonymous poster hash: d9418...28e
Gjest Eurodice Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 D. Fordi Norske jenter er et veldig utro folkeslag egentlig ...ligger vel top 5 i samtilige kåringer av denne tvilsomme statistikken... :\ Anonymous poster hash: d9418...28e Utrolig hva man får kunnskap om på KG. At norske jenter er et eget folkeslag, visste jeg ikke. 6
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Utrolig hva man får kunnskap om på KG. At norske jenter er et eget folkeslag, visste jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Hva er "bra" i dette tilfellet da? Å ha mange eller få forhold? Mener det er så sinnssykt mange faktorer som avgjør hvorfor en person har mange eller få forhold, at det er umulig å dømme etter et spørsmål med svar av et tall. Anonymous poster hash: c8daf...b5e
Nettinettet Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hva er "bra" i dette tilfellet da? Å ha mange eller få forhold? Mener det er så sinnssykt mange faktorer som avgjør hvorfor en person har mange eller få forhold, at det er umulig å dømme etter et spørsmål med svar av et tall. Anonymous poster hash: c8daf...b5e Men man får et pekepinn om personen har vært i forhold før og hvis han/hun ikke har vært det kan man jo spørre om hvorfor på en litt fine måte. -Du har kanskje prioritert andre ting i livet ditt, eller bare ikke funnet den rette? Selv synes jeg mine forhold har gitt meg livserfaring som jeg ikke ville vært forruten, men tror ikke jeg hadde tapt noe på å ikke være i de heller.... f.eks.. [Off topic:Jeg synes veldig mange glemmer den følelsen man skaper hos andre når man stiller spørsmålene i en bli kjent fase og det kjenner jeg selv irriterer meg noen ganger. Når det blir som et intervju mister jeg lysten.] Det er ingen fasit på hva som er bra med tanke på forhold eller ikke, eller hvor mange eller få forhold. Det er bare noe man kan bruke for å bli litt bedre kjent med menneske tenker jeg.. Endret 21. februar 2015 av Nettinettet 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Utrolig hva man får kunnskap om på KG. At norske jenter er et eget folkeslag, visste jeg ikke. Nei ...skranter litt på demografi ferdighetene kanskje da ? Anonymous poster hash: d9418...28e
Gjest Lille-pus Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Å jeg ler ! Joda, fikk enlinjes meldinger som gikk nøyaktig slik: "Hei, har du mange forhold bak deg?" På respons om at man ikke hadde tilbragt hele voksenlivet alene nei, kun de siste x år så var da gjerne neste enlinjer: "Liker du pikk?" Game over. Next ! 6
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tar ikke det temaet opp først. Og i så fall, hvis det skulle komme opp, svarer jeg som regel bare på det jeg blir spurt om. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 D. Fordi Norske jenter er et veldig utro folkeslag egentlig ...ligger vel top 5 i samtilige kåringer av denne tvilsomme statistikken... :\ Anonymous poster hash: d9418...28e Norske MENN mener du vel. Norske menn tømmer seg i alt som er varmt og vått. Fysjameg. Glad jeg har funnet meg en utlending ass.. Anonymous poster hash: f74a2...016
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #17 Skrevet 21. februar 2015 Norske MENN mener du vel. Norske menn tømmer seg i alt som er varmt og vått. Fysjameg. Glad jeg har funnet meg en utlending ass.. Anonymous poster hash: f74a2...016 Hvorfor har kvinner hatt mer partnere enn menn da ? rart ....tror ikke du vil utfordres på den statistikken sånn argumentasjonsmessig .. Anonymous poster hash: d9418...28e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tar ikke det temaet opp først. Og i så fall, hvis det skulle komme opp, svarer jeg som regel bare på det jeg blir spurt om. haha så modig du er Anonymous poster hash: d7ed2...6f5
sjonkelrolf Skrevet 21. februar 2015 #19 Skrevet 21. februar 2015 haha så modig du er Anonymous poster hash: d7ed2...6f5 Og det kommer fra en som gjemmer seg bak AnonymBruker? Tror du bør feie for egen dør før du lirer av deg idiotiske utsagn Norske MENN mener du vel. Norske menn tømmer seg i alt som er varmt og vått. Fysjameg. Glad jeg har funnet meg en utlending ass.. Anonymous poster hash: f74a2...016 Så fint for deg, da. Og hvis det er alt du har støtt på av norske menn sier det kanskje mer om deg enn om norske menn...
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #20 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor har kvinner hatt mer partnere enn menn da ? rart ....tror ikke du vil utfordres på den statistikken sånn argumentasjonsmessig .. Anonymous poster hash: d9418...28e Så du antyder at man er utro fordi man har flere partnere? Anonymous poster hash: c8daf...b5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå