AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg prøver å gå ned og vekt, men spiser mye grovt brød, så blir mye karbohydrater på en dag. Så lurte på om noen har tips til mat som metter mye og ikke inneholder så mye karbohydrater? er ikke så glad ikke omelett.Anonymous poster hash: 72edf...2d3
Gjest Keikolina Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Spiste wienerpølser til frokost, mettet bra.
Wonderbitch Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 De fleste blir mett av egg og skinke, eller havregrøt. Men det er jo individuelt.
Gjest Vind Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Havregrøt med bær i er svært godt. Ellers sverger jeg til den gode. gamle brødskiva, og synes jeg blir langvarig mett av det
A.s Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Knekkebrød istedet for brød, anbefaler rugsprø! Med masse godt mettende pålegg, som avokado og skinke, en frokostsalat, makrell i tomat. Dette er sunt, godt og mettende.
kjøttmeis Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Havregrøt med vann/melk (kommer an på hva du liker best) er veldig fin frokost/lunsj. Det er lange karbohydrater, som metter lenge. Har du i tillegg bær og mandler på toppen får du også i deg vitaminer, mineraler & fiber (fra bær/frukten), sunt fett & proteiner (fra mandlene). Eggerøre eller kokte egg med grønnsaker til (jeg liker å ha kokt egg på grovt knekkebrød med knaske-gulrøtter ved siden av) metter lenge og gir deg den næringen du trenger. En skål mager vaniljekesam med bær & mandler eller granola metter også lenge, og du får i deg masse proteiner i tillegg! Det er mine standard-frokoster, og det varer lenge i magen. I tillegg føler jeg at energien er på topp når jeg får i meg de viktigste næringsstoffene. Det beste måltidet (synes jeg) inneholder både karbohydrater, proteiner og fett.
drue Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Min standardfrokost for tiden er to knekkebrød med en halv avokado, et kokt egg og skinke. Holder meg mett i cirka 3 timer. Har kanskje litt frukt eller grønt i tillegg.
Gjest Gurgemeie Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Jeg pleier å blande havregryn med enten yoghurt eller biola, og tilsetter litt rosiner. Det er mettende kjempe lenge (jeg er som regel mett opp til 4 timer etter jeg har spist det).
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 liker havregrøt med melk/vann med nøtter eller syltetøy uten tilsatt sukker(har søtning), eller egg med skinke, smoothie med en halv avokado og tilsetter av og til litt havregryn. Anonymous poster hash: 3dcbe...03e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 kok litt laks (eventuelt annen fisk) som du kan i kjøleskapet og ha med salat og litt bønner. Anonymous poster hash: 3dcbe...03e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 kok litt laks (eventuelt annen fisk) som du kan i kjøleskapet og ha med salat og litt bønner. Anonymous poster hash: 3dcbe...03e Laks og bønner til frokost høres fryktelig kvalmende ut. Anonymous poster hash: c75f4...c7f 3
silkhand Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Mager Kesam blandet med litt mango&lime saft (årets smak,den er helt ny) NAM!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå