Gå til innhold

Fliser eller glass over kjøkkenbenk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klistrer seg BAK?

Da er det satt opp feil.

Her sett det samme selv. Fluer kryper inn og bak gjennom stikkontaktene :)

Anonymous poster hash: a3fae...69a

Skrevet

Jeg ville iallefall gått for glass.

Jeg er ikke fan av børstet stål hjemme. Jeg syns det blir for mye resturant-kjøkken preg over det.

Men det er min smak.

Skrevet

Corian er veldig pent. :tommelopp:

Men pass på å få inn et splashpanel, så du slipper å bekymre deg for fuktskader, nedover i innredningen.

Som feks. her:

attachicon.gifUntitledsplashpanel.jpg

(Edit: Falt ut en bokstav.)

Holder det ikke med silikonfuge mot benkeplate? Tenkte å ha keramisk benkeplate.

Skrevet

Her sett det samme selv. Fluer kryper inn og bak gjennom stikkontaktene :)

Gjennom hva?

Stikkontakter.

Dere fpr det satt opp feil, folket.

Man skal ikke ha en stikkontakt midt på glassplaten...

Skrevet (endret)

Han selger muligens glasset til deg, hvis du vil kjøpe det der. Men han har vel ikke som spesialitet den kompetansen på å sette det opp, har han vel?

Neivel. Hvem er det som har denne helt fantastisk avanserte kompetansen mener du?

Et raskt søk på Google viser glassmester i hver eneste artikkel om temaet. Og jeg har aldri hørt om folk som bruker annet, bortsett fra IKEA

Endret av listefyll
Skrevet

Holder det ikke med silikonfuge mot benkeplate? Tenkte å ha keramisk benkeplate.

Du kan det, men fugen sitter ikke like godt på begge materialene :)

Men det blir flott med keramisk benk.

Pass på da at benken ikke står i vann og at du ikke har oppvaskkum inn mot den fugen :)

Skrevet

Neivel. Hvem er det som har denne helt fantastisk avanserte kompetansen mener du?

Et raskt søk på Google viserektor glassmester i hver eneste artikkel om temaet. Og jeg har aldri hørt om folk som bruker annet, bortsett fra IKEA

Du har aldri hørt om snekkere? :filer:

Skrevet

Jaja. Nok om det.

Det er en avsporing uansett.

Jeg syns glass er pent. Andre liker noe annet. :)

Skrevet

Du har aldri hørt om snekkere? :filer:

Snekkere som lager herdede glassplater på mål til kundene? Sorry, de har jeg ikke sett så mye til :)

Skrevet

Snekkere som lager herdede glassplater på mål til kundene? Sorry, de har jeg ikke sett så mye til :)

Snekkere som setter dem opp...

Skrevet

Hos oss var det folk fra glassmesterfirmaet som satt fast glassplaten.

Vi foretrekker glass fordi vi liker minimalistisk stil og ikke minst at rengjøringen er enklere. Det er mye lettere å vaske av. Vi har blankt herdet glass og det er utrolig stilig. Vi har hatt flis før, men det er jeg såååå ferdig med. Vurdere å kjøpe glass med farge og det er jo så enkelt å bytte;)

Anonymous poster hash: 05392...080
Skrevet

Jeg ville valgt herdet glass. Det bestiller du på mål hos glassmester. Pass på at veggen er ren og uskadet når dere setter opp plata. Den sitter rett inntil veggen, og fluer kommer ikke bak. For sikkerhets skyld kan du ta en tynn silikonfuge.

Vi har blankt herdet glass og er kjempefornøyd. Renholdet er enkelt. Vi har ikke stikkontakt på glassplate.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...