Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som bruker YSL Volume Effet Faux Cils Mascaraen? Er dere fornøyde? Holder den det den lover? Hva koster den i Norge? (Mange spm her.. :-) )

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Enten elsker du den, eller du hater den, det er enten eller. Børsten er veldig stor, og det kommer masse mascara på kosten. Den lukter litt rose, faktisk.

Jeg liker den IKKE; synes den klumper, og etterhvert endte jeg opp med å utvikle en allergi mot den, øynene rant bare jeg kom i nærheten.

Koster ca 210,-

Gjest Anonymous
Skrevet

I See.... Ethereal: Har du prøvd Diorshow? I såfall ; kan den sammenlignes med denne?

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har prøvd den; Diorshow var heller ikke noe for meg, kosten var altfor stor, og den sitter ganske dårlig. Av volummascaraer, synes jeg Rubinstein Generous mascara er den beste.

Men dette er 100% smak og behag, alle har sine favoritter, og det er umulig å vite hva du vil like, før du har testet den selv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jada, smaken er jo som kjent som baken osv.. Takk for hjelpen uansett! Tror jeg prøver YSL. Var ikke helt fornøyd med Diorshow så jeg leiter fremdeles. Rubinstein skal også prøves. :-)

Skrevet

Jeg bruker YSL Faux Cils, og den er er min absolutte favoritt!

Skrevet

Den er min favoritt også! For dem som er på jakt etter et billigere alternativ: Prøv Rimmels Exaggerate!

Skrevet

Hmmm... jeg er ikke helt forøyd med denne.

De 3-4 første gangene er den helt perfekt, men etter det blir den bare en stor smørje med masse klumper i.

Fortalte de som jobber på esthetique om dette, og de hadde visst fått lignende tilbake meldinger.

Jeg sliter fortsatt med å finne min favoritt mascara :cry:

Skrevet

Grusom mascara som blir klumpete etter noen få dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...