AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Er på slankern og skal ned ca 20 kilo til. Jeg bruker å ligge på 12-1300 kcal på treningsfrie dager. De dagene jeg ikke gjør det og heller ikke trener får jeg helt spader! Altså jeg kan spise 2300-2400 kcal som er nivået jeg skal ligge på for å opprettholde vekten, noe jeg jo ikke vil fordi jeg har en del mer jeg trenger gå ned. Sånn som i dag har jeg spist både frokost og lunsj og ennå er eg sulten, skal ut å spise pizza med jentene senere. Hvor ille er det å ha to slike dager i uken? Vil jeg fortsette å gå ned i vekt?Anonymous poster hash: df5cc...4a1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 For å gå ned i vekt må du ligge i underskudd over tid. Et par dager med utskeielser spiller i utgangspunktet ingen rolle. Det er hva du har spist totalt i løpet av uken som betyr noe. Siden du ikke er veldig spesifikk er det vanskelig å gi et bedre svar. Anonymous poster hash: f1245...3bf
drue Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Hvor mye veier du og hvor høy er du? Hvor aktiv er du? 1200-1300 kalorier er veldig lite. Du kan garantert spise mer enn det, og fortsatt gå ned i vekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå