AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Jeg trenger tips til Hotell i Bergen (nært sentrum) med parkering, og som det er lett for en person som ikke er kjent i Bergen å finne fram til. Hotellet bør ha en noenlunde grei standard, reint, gratis wifi. Jeg har bodd en del på Flesland tidligere (både Thon og Scandic) men ønsker å bo i sentrum, siden det er litt krøkkete å måtte kjøre fra Flesland til sentrum osv. Anonymous poster hash: 30155...3b3
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Vi bodde på scandic byparken sist, var fornøyd der. God frokost, nært sentrum. Man må dog gå et lite stykke for å parkere
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Hvor kan man parkere om man velger å bå på Scandic Byparken? Er det parkeringshus i nærheten? Anonymous poster hash: 30155...3b3
Gjest Solstråla88 Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Hvor kan man parkere om man velger å bå på Scandic Byparken? Er det parkeringshus i nærheten?Anonymous poster hash: 30155...3b3 Ja, det er vel maks 10 min å gå tror jeg.. Ligger rett nedi gata..
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 SAS hotellet Anonymous poster hash: ef1e7...810
Aviale Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Scandic Ørnen har parkering, og er rimelig lett å kjøre til fra Flesland. Bare kjør hovedveien og kjør av første "rampe" rett etter Danmarks plass, gjennom rundkjøringen og over Florida og Nygård, så ligger det der. Det er ca 10 min å gå til torgallmenningen da, men hotellet er veldig bra Da jeg var der var hotellet det billigste, det er helt nytt, vi hadde et stort rom, gratis wifi, god service og fantastisk frokost.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #7 Skrevet 22. februar 2015 Terminus, Ørnen eller Sas hotelletAnonymous poster hash: 11322...9da
MarenogAron Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Aner ikke hvordan det er med parkering, men jeg har bodd på Rica et par ganger. Hyggelig personaøe og veldig god frokost. Og veldig sentralt
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Scandic Ørnen er veldig fint! Har ikke bodd der selv siden jeg bor i Bergen, men har vært inne og sett. Det er helt nytt og ligger i sentrum, rett ved Bergen Storsenter. Anonymous poster hash: 9f64e...b17
neon_sun Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Scandic Ørnen har parkering, og er rimelig lett å kjøre til fra Flesland. Bare kjør hovedveien og kjør av første "rampe" rett etter Danmarks plass, gjennom rundkjøringen og over Florida og Nygård, så ligger det der. Det er ca 10 min å gå til torgallmenningen da, men hotellet er veldig bra Da jeg var der var hotellet det billigste, det er helt nytt, vi hadde et stort rom, gratis wifi, god service og fantastisk frokost. 10 min til torgallmenningen?? Da går man veeeldig sakte... Vil heller si maks 5 min i normalt tempo. 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Scandic Ørnen ser ut til å være et godt alternativ. Da kan jeg også parkere på bystasjonen (eller hva det nå heter) dersom jeg skulle få lyst til det. Fint og nytt er det også, og i følge TripAdvisor er gjestene godt fornøyd. Anonymous poster hash: 30155...3b3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå