Gå til innhold

Noen her som hadde eggløsning til tross negative EL-tester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alle symptomene (mye eggløsningsslim, tydlige smerter i eggstokkene, småømme bryster ...)

Men ebay-testene mine blir ikke positive, forventet EL denne helgen. Syklusdag 8, 9 og 10 var blendahvite, og 11-13 var en svak strek på...

Noen som hadde eggløsning selv om negative strimmeltester?

Anonymous poster hash: d5695...610

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strimmeltester slår ikke ut på meg. Stavtester og clear blue digital slår derimot ut. Vet ikke hvorfor strimmeltestene ikke fungerer for meg.

Anonymous poster hash: 9acda...9e3
Skrevet

Strimmeltester slår ikke ut på meg. Stavtester og clear blue digital slår derimot ut. Vet ikke hvorfor strimmeltestene ikke fungerer for meg.

Kanskje det gjelder meg også.. Har aldri hatt en positiv strimmeltest, men heller aldri testet noen andre typer!

Skrevet

Kanskje det gjelder meg også.. Har aldri hatt en positiv strimmeltest, men heller aldri testet noen andre typer!

Hvis du har regelmessig syklus har du nok mest sannsynlig eggløsning også :) Ikke stress med de testene. Symptomene du nevner er også typisk for EL. Hos meg "hogger" det til i siden i en halvtimes tid når det skjer.

Skrevet

Hvis du har regelmessig syklus har du nok mest sannsynlig eggløsning også :) Ikke stress med de testene. Symptomene du nevner er også typisk for EL. Hos meg "hogger" det til i siden i en halvtimes tid når det skjer.

TS:

Nja, syklusene etter pilleslutt har vært lange, så jeg aner ikke. Forskjellen er vel at denne syklusen har jeg så tydlige symptomer på EL og slimet er der, så jeg får vel bare håpe ! 😊

Skrevet

Noen andre her inne som aldri fikk positiv El-test, men hadde eggløsning og evt ble gravide? 😃

- ts

Skrevet

Jeg er en erfaren tester, og har eggløsning hver måned. Men en gang kjøpte jeg noen dårlige strimmeltester. De slo aldri ut positivt, men de da jeg testet med et annet merke ble de positive.

Likevel så jeg når jeg hadde el med de, for streken ble sterkere når el nærmet seg, selv om testen aldri ble skikkelig positiv.. Kjøpte de på ebay, og tror de var grønn på siden.

Anonymous poster hash: 6f620...96f
Skrevet

Jeg er en erfaren tester, og har eggløsning hver måned. Men en gang kjøpte jeg noen dårlige strimmeltester. De slo aldri ut positivt, men de da jeg testet med et annet merke ble de positive.

Likevel så jeg når jeg hadde el med de, for streken ble sterkere når el nærmet seg, selv om testen aldri ble skikkelig positiv.. Kjøpte de på ebay, og tror de var grønn på siden.

Sier du det ja? Mine er fra ebay, er grønne med "LH" skrevet på det grønne.. Kanskje de bare er dårlige tester da!

Hvilke brukte du som ble positive? Trenger nye dersom denne pp ikke gikk 😊

Skrevet

Sier du det ja? Mine er fra ebay, er grønne med "LH" skrevet på det grønne.. Kanskje de bare er dårlige tester da!

Hvilke brukte du som ble positive? Trenger nye dersom denne pp ikke gikk

Jeg har brukt andre merker fra ebay + billigtester. :)

Skrevet

Jeg sliter også med å få billigtestene (strimler) til å bli helt positive. Denne mnd triplet jeg og tok to andre tester da strimmelen var på sitt sterkeste. Fikk absolutt positivt på billigtest stick, og samme på clearblue. Så strimmelen vil bare ikke bli sterk nok. Men, de er geniale for å se når økningen kommer, så må jeg bare supplere med en annen test for å bekrefte da jeg tror den er positiv.

Jeg har også veldig kort LH-topp, må teste minst to ganger daglig for å få positivt. Nå sist var den negativ (men sterkere enn dagen før) ettermiddag cd14, positiv morgen cd15 og negativ igjen både ettermiddag cd15 og morgen cd16.

Men egentlig trenger jeg ikke teste, blir bare et supplement. Ha sex annenhver dag fra cd10 til cd20, så bør man treffe eggløsningen uansett om syklusen er normalt lang.

Anonymous poster hash: 78a7d...f7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...