Lillie Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Fikk opp varsel tidligere i morges om at Internet Explorer har sluttet å virke og derfor må man lukke siden. Det var jo for så vidt greit, det hender i blant. Men det kommer opp hele tiden nå. Jeg har nettilgang, har prøvd spotify og andre programmer som krever nettilgang og alt er i orden. Men kommer fortsatt ikke inn på nettleseren. "Lure" meg har jo heller ikke chrome eller annen nettleser lastet ned så får ikke sjekka via de heller. Noen som har peiling på hva som har skjedd? (dette skjedde da Netflix var åpent. Har Norton antivirus på maskinen).
Leini Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Får du noe beskjed om at "kan ikke åpne proxy server" eller liknende? For jeg har slitt maximalt av det samme det siste døgnet. -Men jeb bruker bare chrome
Lillie Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2015 Får du noe beskjed om at "kan ikke åpne proxy server" eller liknende? For jeg har slitt maximalt av det samme det siste døgnet. -Men jeb bruker bare chrome Nei, på meldinga står det: Internet Explorer har sluttet å virke. Et problem førte til at programmet sluttet å fungerer som det skal. Programmet vil bli lukket og du vil få beskjed hvis en løsning er tilgjengelig. Men - ingenting skjer, står bare og laster. Prøver jeg å trykke den bort "popper" meldinga opp flere ganger. Heldigvis at jeg tok med jobbpc'en hjem i helga så har jeg i alle fall tilgang via den nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå