AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Hei. Er det noen som er under et samlivsbrudd som kunne tenke seg å snakke? Dette er tungt Kommer til å angre på dette resten av livet. Har en tre-åring i mellom oss også. Kommer til å ende opp som bitter Anonymous poster hash: 00ce0...59b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor bli bitter? Samlivsbrudd er veldig tungt. Står oppi det selv, jeg valgte å gå, kommer aldri til å angre. Og vi har to barn sammen. Skriv ned hvorfor det blir slutt , og minn deg selv på det når du er langt nede. Det er tungt nå, det vil være tungt lenge, men en dag vil du kjenne deg mye lettere ❤️Anonymous poster hash: 9633e...dfd
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 TS her: Ærlig talt så vet jeg ikke. Vi er begge i midten av tyve-årene. Vi fikk barn for 3 år siden og ble voksne veldig fort. Vi fikk fort barn og lærte hverandre å kjenne da babyen var kommet. Så vi har vel aldri vært kjærester. Vi har vel vært foreldre Jeg føler jeg har kommet til et punkt der vi sakte men sikkert har kommet til et punkt der vi må finne oss selv. Hver for oss og sammen videreAnonymous poster hash: 00ce0...59b
Eiva Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Jeh er også midt oppi et samlivsbrudd. Det har vel gått 2 uker siden vi fant ut at det ikke var noen vei tilbake og 1 og 1/2 måned siden det først ble slutt. Utrolig tungt og vanskelig å tilpasse seg de nye rollene vi har for hverandre. Vi var sammen i 7 år og har 1 barn på litt over 1 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå