Alja Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Husverten har nach oppe, klokken er snart 4 og bassen dundrer så glassene her nede klirrer. Bråkete kvinnfolk i overgangsalderen og høylytte aper som roper og vræler på utsiden. Har sendt mld "er det mulig å dempe volumet der oppe litt?" Men ingen svar. Sa fra til noen på utsiden i sta, men det gikk tydeligvis fort i glemmeboka.. På torsdag var det liknende tilstander som holdt på til 3 på natten... Jeg... Orker... Ikkeeeeeeee
Alja Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2015 Politiet. Ring. Meld om husbråk. Jeg vil minst av alt det. Blir garantert dårlig stemning av det. Ufff. Prøvde å ringe på også, ingen respons. Djææææhhhh Nå spiller de møkkamann på repeat...
Tøytigern Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg vil minst av alt det. Blir garantert dårlig stemning av det. Ufff. Prøvde å ringe på også, ingen respons. Djææææhhhh Nå spiller de møkkamann på repeat... Neste helg gjør du det samme. Gå på byen, finne et utested med klientell du trives med. Si ifra at alle er invitert på nach hos deg. Ta dem med hjem, hele bunten. Spill musikk og dans hele natten. Vink farvel til gejstene i sekstiden. Om husverten klager så svarer du bare at du trodde det var normen, siden han har sånne fester hele tiden. Lykke til.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Husverten har nach oppe, klokken er snart 4 og bassen dundrer så glassene her nede klirrer. Bråkete kvinnfolk i overgangsalderen og høylytte aper som roper og vræler på utsiden. Har sendt mld "er det mulig å dempe volumet der oppe litt?" Men ingen svar. Sa fra til noen på utsiden i sta, men det gikk tydeligvis fort i glemmeboka.. På torsdag var det liknende tilstander som holdt på til 3 på natten... Jeg... Orker... Ikkeeeeeeee Aper hører til i dyreparken i Kristiansand, ring dit!Anonymous poster hash: c0db5...192
Alja Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2015 Aper hører til i dyreparken i Kristiansand, ring dit!Anonymous poster hash: c0db5...192 er ikke lange veien fra dyreparken og hit, så det kan være de har rømt ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå