ol93 Skrevet 21. februar 2015 #1 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hei, har nesten akkurat flyttet til Bergen. kjenner ingen her da jeg har bodd i Østfold før. Flyttet med kjæresten hitt til Bergen da han er en bergenser. Har ennå ikke begynt i jobb og skole er ikke før til høsten. Så jeg lurte på om det er noe form for sosiale ting man kan gjøre i byen for å bli kjent med folk? Kan være kurs, noe hobby ting, treff etc... Er lei av å ikke kjenne noen utenom kjærestens omgangskrets og jeg er ikke mye med de heller. Jeg er en jente på 21 år, vil si jeg har normale interesser (shopping, trening, fest, glad i lage ting osv..) Endret 21. februar 2015 av ol93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Del Skrevet 21. februar 2015 Ta deg en tur på Kvarteret. Der blir du garantert kjent med folk og er jo greit å kjenne noen når studiene dine begynner Anonymous poster hash: 5bd9f...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Del Skrevet 21. februar 2015 http://kvarteret.no/ Anonymous poster hash: 5bd9f...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ol93 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvor og hva er kvarteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Del Skrevet 21. februar 2015 Sjekk linken Anonymous poster hash: 5bd9f...dcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ol93 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 21. februar 2015 Sjekk linken Anonymous poster hash: 5bd9f...dcc Så linken etter at jeg hadde skrevet det men man trenger ikke å være student? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Del Skrevet 21. februar 2015 Nei. De trenger frivillige, så bare meld deg der, så får du fort mange venner og noe å gjøre på Anonymous poster hash: 5bd9f...dcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ol93 Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 21. februar 2015 Supert, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå