Gå til innhold

God/søt badekåpe til baby?

Poserose

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen her som har sett badekåper til babyer noe sted i Oslo? Skal gi dåpsgave til broren min og jeg har veldig lyst til å gi en badekåpe som enten er skikkelig god og/eller er en and/frosk/et annet dyr. Gidder ikke gi tradisjonelle gaver som sølv, så ikke at de ble brukt til de to andre uansett.

Har du evt en butikk som sannsynligvis kan ha det? Dåpen er om en uke så tror ikke jeg tør å bestille på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Magdalene

Badekåpe er vel det som har blitt brukt minst på våre babyer..

Hva med heller noe praktisk, som berganssekk, Røros barnepledd, speiderkniv, turkopp, eller noen fine treleker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg aldri sett noe sted. Hørtes aldeles upraktisk ut, så om du ønsker noe som blir brukt hadde jeg i alle fall droppet badekåpe.

Anonymous poster hash: 9d49e...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KappAhl har. Hvit med blå eller rosa stjerner på. Men de kom før jul, så kan jo være det begynner å bli utplukket.

Vi solgte hvertfall mye av de i den butikken jeg jobber i.

Tror Princess også har, men vet ikke om de er så små at de passer til babyer.

Anonymous poster hash: 47d3e...be9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller kjøpt håndkle med hette f.eks (hvis du vil ha noe som gjør samme nytten som badekåpe).

Badekåpe er veldig upraktisk på baby og små barn.

Hvis ikke så er det mye annet nyttig man kan kjøpe i dåpsgave. Pledd er noe som ikke slår feil iallefall :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har badekåper og syns det er veldig kos å ta på dem etter at de har badet.

Anonymous poster hash: e19ed...094

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte den kunne blitt brukt i 2-3 års alderen i tilfelle :) Da er det jo stas å være en frosk!

Får se hva jeg finner, takk for andre tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et sånt teppe med når babyen var født, størrelse, vekt, navn osv?

Vi har fått flere badekåper oppover årene. De har bare hengt i skapet. Etter bad har vi tørket de med håndkle, og så har vi bare tatt på pysjen/klærne etterpå. Har aldri sett poenget med å ha på en badekåpe etter tørk. Og hvor lenge skulle de bruke det, før de tok på vanlige klær?

Måtte være når man var på stranden i såfall... Men har aldri tenkt på å ha det med da heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er det noen her som har sett badekåper til babyer noe sted i Oslo? Skal gi dåpsgave til broren min og jeg har veldig lyst til å gi en badekåpe som enten er skikkelig god og/eller er en and/frosk/et annet dyr. Gidder ikke gi tradisjonelle gaver som sølv, så ikke at de ble brukt til de to andre uansett.

Har du evt en butikk som sannsynligvis kan ha det? Dåpen er om en uke så tror ikke jeg tør å bestille på nett.

Polarn & Pyret og Princess har deilige myke kåper med hette mens H & M Home har frottekåper med hette (håndkletørke).

Gjelder å ha begge deler: den man først tørker tørr med og så den myke man koser seg i etterpå.

Anonymous poster hash: 4bc7f...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med å kjøpe et fint barnepledd fra rørospledd :) Gadd ikke fly byen rundt for å finne kostymebadekåpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...