Gå til innhold

Forsikringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Linnsophie
Skrevet

Jeg driver å titter litt på forsikringer osv nå. Leier leilighet med typen også har vi en katt på 4 år. Hva slags forsikringer burde jeg skaffe meg?

Jeg er helt blank på forsikring delen.

Er kunde i DNB btw! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Innboforsikring.

Forsikring for katten (ulykke, sykdom, død)?

Personforsikring (ulykke, ufør, død)

Skrevet (endret)

De forsikringene Blondie65 nevner. Og når det gjelder katten, styr unna Agria. Sjekk hvem som er best i test, og de forskjellige vilkårene. F.eks hvem som betaler med en gang du må til veterinær når skaden oppstår. Kjekt å slippe å legge ut 20.000..

Endret av Miss moneypenny
Gjest tuppesjura
Skrevet

De forsikringene Blondie65 nevner. Og når det gjelder katten, styr unna Agria. Sjekk hvem som er best i test, og de forskjellige vilkårene. F.eks hvem som betaler med en gang du må til veterinær når skaden oppstår. Kjekt å slippe å legge ut 20.000..

Vi fikk beskjed av vetrinær at Agria er det eneste selskapet som har direkte oppgjør med vetrinær. Vi har storebrand og måtte legge ut noen tusenlapper da vår hund ble syk.

Skrevet

Først sjekk ut hvilken forsikringsavtaler du har via jobben. Den viktigste forsikringen som alle BØR ha er livsforsikring, som skal hjelpe deg hvis du blir ufør. ( IKKE ulykkeforsikring) Ellers så er det: innbo,-reise,- og husforskring dere bør ha. Det er bare en av dere som trenger forsikring (utenom livsforsikring) hvis dere er samboere... Hvis katten er en blandingsrase, så er det få forforsikringskaper som dekker det.

Skrevet

Først sjekk ut hvilken forsikringsavtaler du har via jobben. Den viktigste forsikringen som alle BØR ha er livsforsikring, som skal hjelpe deg hvis du blir ufør. ( IKKE ulykkeforsikring) Ellers så er det: innbo,-reise,- og husforskring dere bør ha. Det er bare en av dere som trenger forsikring (utenom livsforsikring) hvis dere er samboere... Hvis katten er en blandingsrase, så er det få forforsikringskaper som dekker det.

Innboforsikring, ja. Husforsikring, nei. De leier leiligheten.

Anonymous poster hash: b509a...015

Skrevet

Vi fikk beskjed av vetrinær at Agria er det eneste selskapet som har direkte oppgjør med vetrinær. Vi har storebrand og måtte legge ut noen tusenlapper da vår hund ble syk.

Jeg har hatt Agria og måttet legge ut selv hver gang. Leste nylig en test der det stod at flere selskaper foretar øyeblikkelig oppgjør 😊

Skrevet

Så lenge ts ikke eier noe med noen eller har barn er livsforsikring unødvendig.

Ulykke, innbo, uførhet, reise og på katten er greit å ha

Skrevet (endret)

Tror du bør lese deg opp på hva en livsforsikring er, og hvorfor skal de ha husforsikring når de leier?

Endret av Lista
Skrevet

Tror du bør lese deg opp på hva en livsforsikring er, og hvorfor skal de ha husforsikring når de leier?

Jeg har jobbet som forsikringsagent og vet veldig godt hva livsforsikring er. Jeg la ikke merke til den lille detaljen at de leide, og da trenger de ikke husforsikring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...