Aelwyn Skrevet 13. august 2004 #21 Skrevet 13. august 2004 Så vidt jeg vet blir vi og betale hele greia selv
Gjest gjest1 Skrevet 21. august 2004 #24 Skrevet 21. august 2004 Vi fikk en viss sum fra begge foreldre par, resten betalte vi selv :-)
Tantemor Skrevet 21. august 2004 #25 Skrevet 21. august 2004 Vi planla bryllup en stund som nå er avlyst. Da hadde vi satt av penger av utbetalt forsikring. Det var hele tiden meningen at vi skulle betale alt selv, budsjettet lå på ca 80000. Mine foreldre har absolutt ingenting til overs for å hjelpe oss økonomisk. De lever på fattiggrensen. Og når svigermor hørte at de ikke skulle bidra skulle jaggu ikke hun heller nei...
Catzy Skrevet 22. august 2004 #26 Skrevet 22. august 2004 Vi tar sikte på å betale det meste selv, og har litt over et år på så spare + litt oppsparte midler. Vi vet at vi skal få en gave på like mye penger fra hvert foreldrepar, men de synes av en eller annen grunn det er like greit å ikke fortelle oss hvor mye helt enda... Catzy
Ingeborg Skrevet 22. august 2004 #27 Skrevet 22. august 2004 Vi betalte alt av blomster, klær, hår, fotograf etc., så delte foreldrene våre regninga for selskapet. Vi hadde 75 gjester, 55 av dem til middag.
Martha Stewart Skrevet 23. august 2004 #29 Skrevet 23. august 2004 Vi skal i utgangspunktet betale alt selv og har foreløpig et løst budsjett på ca 50.000. Vet at vi får en pengegave fra hans foreldre, men det tar vi bare som en bonus og regner ikke det inn i budsjettet. Pengene kommer nok godt med uansett, for budsjetter har jo en tendens til å sprekke litt... Vi skal ha et lite bryllup bl.a nettopp fordi vi betaler alt selv og ikke har lyst å prioritere å bruke for mye på dette. Skulle vi hatt et større, måtte vi tatt opp lån eller nedprioritert en del andre ting. Men jeg tror vi får det som er vårt drømmebryllup uansett! F.eks kommer vi til å vektlegge gourmetmat og drikke. :-)
IdaC Skrevet 24. august 2004 #30 Skrevet 24. august 2004 Vi betaler alt av klær, sko, fotografering +++ selv, så betaler foreldrene våre mat og drikke. Vi har en budsjett på 50000, brylupsreisen kommer i tillegg.
Bokalven Skrevet 24. august 2004 #31 Skrevet 24. august 2004 Vi regner med å betale alt selv. Skal uansett ikke ha noe stort og dyrt bryllup.
blåveis Skrevet 25. august 2004 #32 Skrevet 25. august 2004 Vi skal gifte oss i en ambassade og våre gjester (foreldre og søsken) betaler selv alle utgifter til reise og opphold. I tillegg betaler hans foreldre, som sin bryllupsgave til oss, middag for alle ( 8 personer) på restaurant etterpå. Det vi selv betaler er klær, transport og overnatting til oss selve, ringer, frisør og fotograf. Regner med at det totalt kommer på 20 000 kr.
majan Skrevet 25. august 2004 #33 Skrevet 25. august 2004 Vi har enda ikke fortalt familiene våre at vi skal gifte oss, så jeg veit ikke om vi får noen økonomisk hjelp. Men jeg regner med det. Mamma og pappa har alltid sagt at vi skal jo hjelpe dere, og foreldrene til samboeren min har betalt en del i søsterens hans sitt brylup. Så noe hjelp får vi nok. Men jeg har lagt opp til at vi skal betale alt selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå