AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Fins det single her inne som er 38 år pluss? Jeg er passert 38 år. Jeg har barn.Jeg har nettopp blitt singel. Har veldig kjærlighetssorg, men føler at jeg trenger tid for å komme over han.. Klarer ikke å gå videre med en gang. Jeg burde jo gjerne haste meg siden jeg er så gammel, men vil heller leve alene resten av livet, fremfor å leve i et ulykkelig forhold. Jeg lurer på om det fins andre som er i samme situasjon her inne, som kan dele litt erfaringer om livet som singel, hva bruker du fritiden på, osv? Anonymous poster hash: 40cff...ebc
lysløypa Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Trist å høre. Klisjé-alarm: det går over. Enten man er 18, 38 eller 58 år. Slett han fra sosiale medier, fjern tlfnr hans og andre ting som minner deg omhan. Se fremover. Vær med venner, gå på tur, lag god mat, tren og gjør ting som holder deg opptatt. Det finnes egentlig ingen annen kur som jeg vet om. Kanskje noen andre har bedre forslag? 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jobb, hunden, trening, venner, kulturelle opplevelser, interesser. Og så er mine dager fylt opp. Anonymous poster hash: 84fad...9ca
Petra75 Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 *rekker opp hånden* Langtidssingel, uten barn. Bruker tiden på jobb, hobbyer (dans og musikk), og alenetid i heimen med god mat og drikke, film eller bok. Trives såpass med dette livet at det nok skal litt til for at jeg trekker en mann i hus. Men jeg er en aleneperson. Er du ikke det, så får du engasjere venninnene og familien. Jeg tror i hvert fall ikke det er lurt å kaste seg inn i et nytt forhold før du har "lært" å være alene og trives med deg selv i den situasjonen. Lykke til 1
Vannmannen3 Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er i samme situasjon- minus kjærlighetssorgen. Vært singel i ett år og har det veldig greit. Jeg jobber 100%, har ungene 50% og tar i tillegg en mastergrad. Noe som betyr at jeg har lite fritid. Det tror jeg har gjort at dette året har flydd avgårde, har ikke tid til å sitte å tenke på alt som var. Eller kunne ha vært. Jeg tror det å holde seg travel er nøkkelen til mestring- hold deg opptatt.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Kronisk singel men ikke bekymret. Jeg bruker min tid med venner og farting rundt om kring og møter derfor hele tiden nye mennesker. Noe som gjør at romanser dukker opp fra tid til annen. Man kan fint bli like fjortissforelske som 17 år og 77 år, så det er aldri game over. Nå har en forelskelse dødd ut men jeg er som sagt ikke bekymra. Nye menn ramler inn i mitt liv med jevne mellomrom så det er aldri kjedelig. Grunnen til min singeltilværelse er mine problemer med å knytte meg til ett menneske. Jeg ønsker ikke A4-pakka. Anonymous poster hash: 70c59...031
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Jeg traff "mannen i mitt liv" da jeg var 39 år og 11 måneder. Inntil da, var jeg singel i mange år. Fylte dagene med jobb (mye!), venner, reiser, positiv alenetid. Positiv alenetid var dager og kvelder som jeg bevisst nøt med god mat, god drikke, lange turer, egenpleie (hjemmespa). Jeg er nå 53. Fremdeles sammen med mannen jeg traff da jeg var var nesten 40. Og jeg tror helt bestemt at vi blir gamle sammen Anonymous poster hash: 38e10...fd1 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Du er ikke "gammel", du er ung ts! De fleste idag blir 80, 90+, ja flere og flere lir t.o.m over 100. Tenk på hvor ung du synes du vil være nå, når du er på den alderen. Dessuten 40 er det nye 30, eller kanskje 25? Du har masse spennende tid foran deg! Klem fra meg Anonymous poster hash: c51ce...c29 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 Er 46 og singel på 5.året nå. Gitt opp å treffe en mann som matcher meg, dvs jeg ønsker ikke A4 pakka, og har barn 50%. (hatt endel mislykka nesten-forhold) Har begynt å reise endel for å få litt innhold i livet, da jeg ikke har særlig med venner i samme situasjon. Jobber ellers 100% og trener endel. Anonymous poster hash: efb59...5c8
vannm75 Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 er singel og nett fylt 40.. hehe. vært singel siste 6 mnd. tida går med til jentungen,hunden, fritidsaktiviteter + pc..nettet. camping og båt om sommeren. er veldig åpen og klar for noe nytt (hint hint)
sofie777 Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Er singel og har vært det hele livet (minus 26 dager (gjelder det egentlig?)). Men er også en aleneperson og trives med mitt. Men livet hadde vært mye verre om jeg ikke hadde engasjert meg i byens Venneklubb. Der skjer det ting jeg er med på noen ganger i måneden og jeg har fått nye venner, eller i det minste bekjente. Om du er på Facebook, finn ut om det er en i din by og bli med på det som engasjerer deg. Glemte å skrive at jeg er snart 39. Endret 21. februar 2015 av sofie777 2
Miklo Velka Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Jeg lurer på om det fins andre som er i samme situasjon her inne, som kan dele litt erfaringer om livet som singel, hva bruker du fritiden på, osv? Anonymous poster hash: 40cff...ebc Ikke 38+, men veldig nære. Jeg satt fast i et liv jeg ikke likte, og ikke ville ha, så jeg solgt alt jeg eide og hadde, og flyttet langt fra alt jeg har kjært. Flyttet til et sted hvor jeg ikke kjente noen, verken familie eller venner, og startet på nytt. Har noen få gode venner som jeg har fått etter at jeg flyttet hit, og tilbringer tid sammen med de. Drar på litt turer i regionen, og får noen nye opplevelser. Har også funnet meg noen grupper med likesinnede mennesker på meetup.com som jeg skal teste ut når jeg får muligheten også, men ellers så tilbringer jeg mye tid alene hjemme i leiligheten min. Er ensomt i perioder, fordi at jeg savner å ha flere virkelig gode venner, men mest fordi at jeg er lei av å være enslig, og savner ei å dele hverdagen med.
brillesmurf Skrevet 22. februar 2015 #13 Skrevet 22. februar 2015 38 år gammel/ung mann og single. Flyttet til Norge (Er Nederlandsk) i 2008 siden har jeg aldri blitt kjent med noen som man kan kalle en venn. Det gjør livet være ganske ensomt. Det som gjør det enda vanskeliger tror jeg å bli kjent med menneske er nok at jeg trives best blant jenter. Ikke interessert i fotball, drikker ikke, og har ikke særlig behøv gå på pub eller fest. Har ikke direkt en bestemt interesse og det gjør det vanskelig å gå noe stedt uten noen som vil blir med. Og uten å gå noe stedt, blir man ikke snart kjent med nye menneske. Jeg er en ganske sosial person som bryr seg om menneske så tror nok at personligheten ikke er problemet. 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 38 år gammel/ung mann og single. Flyttet til Norge (Er Nederlandsk) i 2008 siden har jeg aldri blitt kjent med noen som man kan kalle en venn. Det gjør livet være ganske ensomt. Det som gjør det enda vanskeliger tror jeg å bli kjent med menneske er nok at jeg trives best blant jenter. Ikke interessert i fotball, drikker ikke, og har ikke særlig behøv gå på pub eller fest. Har ikke direkt en bestemt interesse og det gjør det vanskelig å gå noe stedt uten noen som vil blir med. Og uten å gå noe stedt, blir man ikke snart kjent med nye menneske. Jeg er en ganske sosial person som bryr seg om menneske så tror nok at personligheten ikke er problemet. Det er nok håp. Fyren som stakk i fra meg, kom tilbake, men det spørs om han er noe å samle på. Er redd for at han bare vil utnytte meg. Men jeg gir han mulig sjansen. Anonymous poster hash: 40cff...ebc
Gjest Nosoul Skrevet 24. februar 2015 #15 Skrevet 24. februar 2015 38 år gammel/ung mann og single. Flyttet til Norge (Er Nederlandsk) i 2008 siden har jeg aldri blitt kjent med noen som man kan kalle en venn. Det gjør livet være ganske ensomt. Det som gjør det enda vanskeliger tror jeg å bli kjent med menneske er nok at jeg trives best blant jenter. Ikke interessert i fotball, drikker ikke, og har ikke særlig behøv gå på pub eller fest. Har ikke direkt en bestemt interesse og det gjør det vanskelig å gå noe stedt uten noen som vil blir med. Og uten å gå noe stedt, blir man ikke snart kjent med nye menneske. Jeg er en ganske sosial person som bryr seg om menneske så tror nok at personligheten ikke er problemet. Ikke gi opp! Du hørtes veldig interessant ut
Gjest Mythic Skrevet 24. februar 2015 #16 Skrevet 24. februar 2015 Fins det single her inne som er 38 år pluss? Jeg er passert 38 år. Jeg har barn.Jeg har nettopp blitt singel. Har veldig kjærlighetssorg, men føler at jeg trenger tid for å komme over han.. Klarer ikke å gå videre med en gang. Jeg burde jo gjerne haste meg siden jeg er så gammel, men vil heller leve alene resten av livet, fremfor å leve i et ulykkelig forhold. Jeg lurer på om det fins andre som er i samme situasjon her inne, som kan dele litt erfaringer om livet som singel, hva bruker du fritiden på, osv? Anonymous poster hash: 40cff...ebc Så gammel? Jeg er nesten 10 år eldre, men føler meg slett ikke gammel. Innstilling er alt Jeg bruker tiden min på jobb, trening, familie, venner, hunden min, sosiale greier og hus/hage. Reiser når jeg har mulighet til det, prøver å få til hvert fall to turer pr år.
brillesmurf Skrevet 24. februar 2015 #17 Skrevet 24. februar 2015 Ikke gi opp! Du hørtes veldig interessant ut Takk og takk for blomst Jeg må nok holder håpet, og håper en dag det dukker noen opp som vil bli kjent med meg. Dessverre er det mange som ikke "har tid" lenger i samfunnet. Dessverre er det også mange mennesker som kjenner ensomhet og er i samme situasjon som meg -> uten å kjenne noen er det vanskelig å gå noe stedt og uten å gå noe stedt, treffer man aldri andre
Nettinettet Skrevet 24. februar 2015 #18 Skrevet 24. februar 2015 Det er nok håp. Fyren som stakk i fra meg, kom tilbake, men det spørs om han er noe å samle på. Er redd for at han bare vil utnytte meg. Men jeg gir han mulig sjansen. Anonymous poster hash: 40cff...ebc Hva i alle dager hadde det med innlegget du siterte å gjøre?
Nettinettet Skrevet 24. februar 2015 #19 Skrevet 24. februar 2015 Takk og takk for blomst Jeg må nok holder håpet, og håper en dag det dukker noen opp som vil bli kjent med meg. Dessverre er det mange som ikke "har tid" lenger i samfunnet. Dessverre er det også mange mennesker som kjenner ensomhet og er i samme situasjon som meg -> uten å kjenne noen er det vanskelig å gå noe stedt og uten å gå noe stedt, treffer man aldri andre Jeg er nok ei av de som ikke har tid, og jeg har desverre sikkert vært en av de som har kunne hjulpet noen ut av slik ensomhet som du føler, men som ikke har gjort det. Men etter at jeg begynte som instruktør på et treningsenter har jeg i det minste noe å tilby når jeg ikke kan gi av tiden min utenom jobb. Det jeg gjør er å invitere dem på timen mine, (selv om det er litt kleint for mange menn å danse Zumba, så fører det faktisk til at mange som er utenfra får nye venner, og man opplever i allefall det sosiale samholdet 3-4 dager i uken. Ofte er det noen som også begynner å "henge" med hverandre ellers også. Kanskje er det et treningssenter nær deg du kan delta på gruppetimer på? Et annet tips er jo venneklubben som er over hele landet. Mange har fått gode venner gjennom den.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #20 Skrevet 24. februar 2015 Jeg er rundt 40 og singel. Jeg fyller dagene med drømmejobben min, kreativitet, mange venner og bøker. Jeg er lykkelig, og kan ikke si at jeg savner en mann i mitt liv De gangene jeg har prøvd å være i et forhold, har jeg bare følt meg fanget sammen med en fyr som når datingfasen er over blir lat både i senga og ellers. Anonymous poster hash: a6781...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå