AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Dette er muligens et dumt spørsmål, men så uvitende er altså jeg ... Er på utkikk etter en vegglampe,og synes i grunnen at denne var fin (og kan passe inn hos meg): http://www.room21.no/no/artiklar/wan-c_w-tak_vegglampe-hvit.html Men hvordan gjør man det? Jeg vet at den kan brukes som taklampe/spotter også, men da senkes vel gjerne taket og så legger man strøm til hver eneste spot, og da er ikke ledninger synlig og alt det der. men jeg har ikke den muligheten hos meg, til å begynne å legge greier bak veggen ... Følger det med ledning, er det noe man setter på selv? Det går kanskje ikke? Hjelp, noen kyndige som vet? Anonymous poster hash: 0746c...059
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Dytter litt på denne i håp om svar Anonymous poster hash: 0746c...059
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Taklqmper skal vanligvi henge i taket, derav navnet. Nå står det at den saken der kan henge både i tak og på vegg. For å få strøm til vegglampe, kontakt en elektrikker! Enkelt og greit.Anonymous poster hash: 9c97b...e17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå