Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gå tilbake til frisøren og si at fargen jeg fikk var fin, men ikke slik jeg ville ha, og ikke slik jeg viste på bildet? Det er semi-permanent, heldigvis, men jeg vil likevel at de fikser det, og at jeg ikke betaler mye for det, siden det var så forskjellig fra ønsket mitt. HJELP!
Er ikke god på konfrontasjon..

Anonymous poster hash: 55366...25c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble det for mørkt, gjelder det bare å ha litt tålmodighet, det går veldig mye ut etter vare etpar vask, etter min erfaring.

Jeg må selv farge det mørkere enn jeg egentlig liker det, nettopp fordi så mye farge forsvinner etter de første vaskene.

Skrevet

Ble det for mørkt, gjelder det bare å ha litt tålmodighet, det går veldig mye ut etter vare etpar vask, etter min erfaring.

Jeg må selv farge det mørkere enn jeg egentlig liker det, nettopp fordi så mye farge forsvinner etter de første vaskene.

Har vasket det to ganger allerede, shampoo 2 ganger pr gang, så 4 totalt, og litt har forsvunnet, men det er fortsatt mørkere enn det jeg ville ønske. Har frisører en shampo som løfter farge?

TS

Anonymous poster hash: 36f14...2d1

Skrevet

Har vasket det to ganger allerede, shampoo 2 ganger pr gang, så 4 totalt, og litt har forsvunnet, men det er fortsatt mørkere enn det jeg ville ønske. Har frisører en shampo som løfter farge?TS Anonymous poster hash: 36f14...2d1

Det er ikke så mye frisøren kan gjøre her, annet enn å bleke håret, eller bleke striper evt. Er det det du vil?

Kan kan tross alt ikke farge det lysere.

Var selv veldig misfornøyd første gang jeg fikk farget det og det ble flere nyanser mørkere enn jeg ønsket, men vet nå at det må til, hvertfall slik det er med meg.

Klag såklart om du føler for det, men er jo dumt om det er den fargen det må bli for at du skal få fargen du ønsket bare etter en liten stund?

Skrevet

Det er ikke så mye frisøren kan gjøre her, annet enn å bleke håret, eller bleke striper evt. Er det det du vil?

Kan kan tross alt ikke farge det lysere.

Var selv veldig misfornøyd første gang jeg fikk farget det og det ble flere nyanser mørkere enn jeg ønsket, men vet nå at det må til, hvertfall slik det er med meg.

Klag såklart om du føler for det, men er jo dumt om det er den fargen det må bli for at du skal få fargen du ønsket bare etter en liten stund?

Nei, ikke bleiking for det tørker håret så mye.

Har hørt at head and shoulders tar en del farge,, noen som har erfaring med dette?

TS

Skrevet

Noen andre??

Skrevet

Hadde en lignende opplevelse en gang. Head and shoulders hjelper en god del ja, men det dom fungerte best for meg var å blande c-vitaminpulver med rensesjampo, og ha det i håret i ca 2 timer. Ekstremt mye av fargen forsvant etter det. Du får opp mange tips hvis du googler "c-vitamin and cleansing shampoo".

Anonymous poster hash: 71439...a39

Skrevet

Ringte frisøren i dag tidlig, fikk ny time med salongdirektøren denne gangen. Hun synes også fargen var for flat/udimensjonert og for hard mot huden. Hun la i striper av kopper og gylden og vasket resten av delene av håret med rensesjamp som fikk bort en del av det mørke. Så mye bedre! Nå føler jeg meg selvsikker nok til å la folk se meg, idag morres var jeg virkelig deppa.. Eneste jeg betalte for var kjøp av sjampo etterpå.

Strålende fornøyd! :D

TS

• Liker 6
Gjest Bossa Nova
Skrevet

Ringte frisøren i dag tidlig, fikk ny time med salongdirektøren denne gangen. Hun synes også fargen var for flat/udimensjonert og for hard mot huden. Hun la i striper av kopper og gylden og vasket resten av delene av håret med rensesjamp som fikk bort en del av det mørke. Så mye bedre! Nå føler jeg meg selvsikker nok til å la folk se meg, idag morres var jeg virkelig deppa.. Eneste jeg betalte for var kjøp av sjampo etterpå.

Strålende fornøyd! :D

TS

Det var bra :)

Flere burde tørre å gå tilbake og si ifra hvis de ikke er fornøyd. Kanskje det kan heve nivået på frisørene.

Skrevet

Jeg ble skamklipt en gang. Lengdene på håre ble ikke likt, håret er i utgangspunktet klipt opp, men forskjellene på høyre og venstre side vistes godt. Skulle også skrå håret rundt ansiktet, men av en eller annen grunn ble en del av håret klipt rett over! Som om klippen ikke var nok, frisøren tok ut partier fra håret som skulle stripes og det ble ikke ca lik mengde hår, men noen store striper andre små. Var usikker på frisyren når jeg ble ferdig, men betalte og gikk. Først når jeg kom hjem og så meg i speilet så jeg hvor forferdelig håret var. Stripene var flekkete. Angrer veldig på at jeg ikke klagde, men turte ikke! Dyrt med 1300 for en frisyre man ikke trives med.

Anonymous poster hash: b93fc...776

Skrevet

Det var bra :)

Flere burde tørre å gå tilbake og si ifra hvis de ikke er fornøyd. Kanskje det kan heve nivået på frisørene.

Ja hun sa hun skulle nevne det til stylisten, at hun burde lagt i striper av kopper/gylden først, så tatt en all-over farge til slutt. Greit for meg, var litt redd for at hun skulle synes jeg var frekk, men med tanke på hvor missfornøyd jeg var så er det greit at de vet til neste gang/neste person.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...