Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

idag har jeg spist :

2 knekkebrød (husmann) til frokost med mager leverpostei

litt senere 3 knekkebrød (husmann) med makrell i tomat

middag : 2 havregrynspannekaker med jordbærsyltetøy uten sukker

kveldsmat en halv banan, en neve nøtter og en blåblærjoghurt på 96 kalorier..

har også vært en del i aktivitet idag, så vil dere si at dette er greit? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du skriver inn og spør om hva som er greit eller ikke, HVER eneste dag? Jeg tror du trenger hjelp. Og NEI, dette er ikke ok.

Anonymous poster hash: 0ee14...fac
  • Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig er det greit.

Anonymous poster hash: 48fc0...370
Skrevet

Nei dette er altfor lite mat. Bastabom.

Anonymous poster hash: f82e8...4a6
  • Liker 1
Skrevet

Seriøst. SKAFF DEG HJELP

Les deg opp på ernæring og helse. Så forstår du sikkert selv at dette ikke er greit

Anonymous poster hash: d6dc6...095
  • Liker 1
Skrevet

Du er rapportert.

Anonymous poster hash: 0ee14...fac

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er alt for lite mat, og ikke variert nok. Ingen grønnsaker og lite protein.

Skrevet

Nei. Det er alt for lite mat, og ikke variert nok. Ingen grønnsaker og lite protein.

dette var bare en dag, pleier også å spise grønnsaker :)

Skrevet

Snork. Kan du ikke samle alle samme spørsmål i én tråd, så kan de som er interesserte hjelpe deg der? Blir sikkert enklere for deg også.

Skrevet

Kjære Marleen!

Denne tyrpen tråder kan vi dessverre ikke ha på forumet, da vi ikke vet hva slags svar du får.

Du kan ta kontakt med med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver.

Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her.

Håper du får hjelp til å bil frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

Rainbow81, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...