Gå til innhold

Sjenerte menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går dere frem når dere liker en jente? Fyren er 25, jeg er generelt nyskjerrig på om han prøver seg, veldig forsiktig! Eller om det bare er det at hn syns jeg er hyggelig! Vi er fra samme sted, men er ikke venner, bare bekjente! Likevel kommuniserer vi smått hverdag, alt fra, en likes på et bilde, til snaps, til enkle samtaler, til litt lengre samtaler! Aldri noen direkte forslag til å møtes, men av og til noen små hint føler jeg? Med forslag om filmer jeg bør se, og litt sånn defuse ting? Hjelp meg å forstå?

Anonymous poster hash: 327a2...9dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan går dere frem når dere liker en jente? Fyren er 25, jeg er generelt nyskjerrig på om han prøver seg, veldig forsiktig! Eller om det bare er det at hn syns jeg er hyggelig! Vi er fra samme sted, men er ikke venner, bare bekjente! Likevel kommuniserer vi smått hverdag, alt fra, en likes på et bilde, til snaps, til enkle samtaler, til litt lengre samtaler! Aldri noen direkte forslag til å møtes, men av og til noen små hint føler jeg? Med forslag om filmer jeg bør se, og litt sånn defuse ting? Hjelp meg å forstå?

Anonymous poster hash: 327a2...9dd

Nå er det ikke slik at sjenerte menn er forhåndsprogramerte til å utføre flørting på samme vis.

Det beste du kan gjøre, dersom du faktisk er keen på vedkommende, er å bare spørre han rett ut om han vil møte deg for å gjøre et eller annet hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...