AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 14 dager før jeg får mensen så kommer det en sånn slimgreie ut av meg når jeg er på do. Skikkelig glatt greie. Ikke vanlig utflod. Jeg har kalt dette egløsningslim. Er det noe som heter det ? Er dette egløsninga? Har alle kvinner det ? Lurer siden jeg leser ofte her at folk tar tester for å finne ut når de har eggløsning. Har alltid trodd at jeg hadde eggløsning når dette slimet kom ?Anonymous poster hash: b92ae...ac5
kaospåtobein Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Ja det kan vise deg at du har eggløsning. Ikke alle har det og noen har mer enn andre. Jeg har eggløsningsslim i ca 3 dager og da er selve eggløsning på dag 2. Men det er veldig forskjellig
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Ok . Takk for svar:) ja det varer i noen dager hos meg også. Aldri skjønt hvorfor folk må test når de har eggløsning når det er så synlig på meg. Men det forklarer det når ikke alle får denne slim tingen.Anonymous poster hash: b92ae...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå