AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Det er mange forskjellige meninger av hva som er harry, og evt hvilke kombinasjoner, alle gjør vi kanskje noe selv som er harry? Min største harryfaktor tror jeg er at jeg elsker dyreprint, og har leopard-skjerf, leopard-ballerinasko, og masse leopardsokker . Jeg har en kjole også, men der er det bare en liten del av kjolen. Jeg bruker også såklart bare ett leopardelement av gangen, og da gjør det ingenting om andre skulle mene det er harry, føler meg fin selv. Jeg har også noen piercinger, det er vel kanskje litt harry for noen. Hva er dine harryfakter? Flaut eller greit å leve med ? Anonymous poster hash: 689df...ba2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg danser swing på en lokal klubb og koser meg skikkelig. Selv om musikken enkelte ganger er grusom harry, liker jeg det veldig godt. Og ja, det er veldig mange forskjellige folk her, fra taxisjåfører til leger. Anonymous poster hash: 5b92f...846 1
Fandenivoldsk Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Har full sleeve, eier flere leopardmønstrede ting, snuser, har piercing i tunga, bruker falske øyevipper, og banner som et uvær-
TheHairyToothfairy Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Plumbo. Jeg liker Plumbo. Og jeg ønsker meg en Volvo 240.
Thalassos Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Piercing i navlen, snuser, banner.. Går mer enn gjerne i joggebukse til butikken, magen "krøller" seg når jeg setter meg fremover med stram genser og jeg ELSKER nordysenteret 🙈 1
trillion Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Navlepiercing, støper på negler og snuser Og bruker en sjelden gang falskevipper til spesielle anledninger Jeg er så harry altså ..
Tøytigern Skrevet 21. februar 2015 #9 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Bil er min harryfaktor. Jeg liker å ha pen bil. Med cromfelger. (Jeg er en sånn "Tørk av beina før du setter deg inn i bilen min" fyr.) Endret 21. februar 2015 av Tøytigern 1
julie90 Skrevet 21. februar 2015 #10 Skrevet 21. februar 2015 Jeg snuser, og eier designervesker Til og med Michael Kors! 1
Shai Skrevet 21. februar 2015 #11 Skrevet 21. februar 2015 Har gelénegler, og nå er de faktisk hvite med diamanter. Synes det er litt fint, men skjemmes nesten litt noen ganger... Har Michael Kors-deksel på iPaden, og rives også mellom å synes det er fint eller pinlig :D 2
Gjest Margit Spat Skrevet 21. februar 2015 #12 Skrevet 21. februar 2015 Mitt mest harry trekk er at jeg røyker.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #13 Skrevet 21. februar 2015 Har piercing i navlen, bryr meg ikke om folk synes det er harry. Jeg liker det hvertfall Anonymous poster hash: 0423c...dc7
Gjest Keikolina Skrevet 21. februar 2015 #14 Skrevet 21. februar 2015 Plumbo. Jeg liker Plumbo. Og jeg ønsker meg en Volvo 240. Like harry begge to, jeg liker også plumbo. Go Harry mann!
hjertesukka Skrevet 21. februar 2015 #15 Skrevet 21. februar 2015 Dyremønster, bleika hår, crocs og tights. 1
Tabris Skrevet 21. februar 2015 #16 Skrevet 21. februar 2015 Jeg liker 80-talls pop, det tror jeg er mitt mest harry trekk. 1
kjøttmeis Skrevet 21. februar 2015 #17 Skrevet 21. februar 2015 - Jeg liker eldre rocke-låter (fra 70-80-90-tallet). Noen finner det kanskje harry, men jeg digger det. - Jeg har typisk "gammel dame-stil/lærer-stil", som noen vil kalle det. Jeg liker myke, lange klær, som "henger" etter kroppen. Er glad i grå, brune og oransje toner på klærne, og bruker lange cardigans, komfortable bukser/penbukser/skjørt og skinnsko. Digger det da! - Elsker joggebukser. Men ikke sånne man svømmer i da... - Liker rare, fargerike sokker med mønster eller små søte dyr/tegneseriekarakterer på. Eier et par Angry Birds-sokker faktisk. - Tights er noe jeg eier mest av, tror jeg. 1
Nanami Skrevet 21. februar 2015 #18 Skrevet 21. februar 2015 Jeg elsker tights og gidder ikke stresse med å dekke rumpa, har kronisk ettervekst og piercing i navlen. 1
AmandaVI Skrevet 22. februar 2015 #19 Skrevet 22. februar 2015 - Røyker inne. Det skal sies at jeg vasker ofte og lufter i timevis hver dag. - Har tallerkener formet som fisker. Nei, seriøst. De er så søte! Hvis du holder dem i "halen" slipper du å brenne deg på fingrene. Praktisk! - Sier "lissom" litt for ofte, lissom. - Har alle episodene av MacGyver på DVD. - Har rosa glitterøyenskygge til festbruk. - Har liten Buddha i tre i hylle i stua. Og ikke de fine som er så populære nå, men en skikkelig gammeldags, feit en. - Samler på sukkerskåler i presset glass med fine lokk. Det stemmer. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå