Gå til innhold

Betatt av en som jobber ved siden av der jeg jobber

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg liker en som jobber ved siden av der jeg jobber veldig godt. Han kommer innom nesten hver dag for å kjøpe baguett og sjokolademelk. De ansatte som jobber der for rabatt siden de jobber innenfor det vi gjør. Jeg merker at jeg begynner å rødme når jeg ser han komme inn i butikken, jeg har ikke helt kontroll over hvordan jeg oppfører meg, men en annen kollega har sagt at vi begge har en litt flørtete tone mellom oss, og at han ikke er sånn mot noen av de andre jentene som jobber der.. hihi :) Nå har min kollega sagt at han skal sette oss opp på en date, så hvis han kommer innom jobben min i morgen så skal kollegaen min spørre om han er singel og sånn.. Hhaha, herregud.. Jeg får sommerfugler i magen av å skrive dette faktisk.. Jeg bare håper han føler det samme som meg..

Hva syns dere jeg skal gjøre? Jeg vil på en måte slå til.. Siden vi har vært sånn ganske lenge.. siden i fjor. Han er jo en vanlig kunde som alle andre, men han har for eksempel sagt: "godt nyttår forresten" og han virker litt "nervøs" og man merker i måten han er på også :) :) Og han er alltid hyggelig mot meg, og prøver å få meg til å le også. Men kanskje det bare er sånn han er. Hvordan merker man på gutter om han liker en? Haha. Tror dere han liker meg også ifølge det jeg skriver? :)

Anonymous poster hash: 5a6f0...dba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, så søt du er.

Ja, det høres litt ut som om han er litt interessert i deg - basert på dine beskrivelser :)

Jeg synes at du først skal se hva som skjer i morgen. Men husk at han fyren kan synes det er litt kleint at en av dine kollegaer spør han om det, og derfor kanskje ikke svarer helt ærlig.

Men om du etter i morgen fortsatt føler han er like gira på deg, synes jeg at du skal sende han en venneforespørsel på Facebook om du vet hva han heter :)

Det er mindre skummelt, så du blir tøffere. Han synes nok også at det er mindre skummelt. Ta opp samtalen der :) Men start med vanlig prat, så ser du om det virker som om han er interessert i å føre en samtale med deg.

Lykke til! Håper det blir mer flørtings på deg :)

Skrevet

Hehe, så søt du er.

Ja, det høres litt ut som om han er litt interessert i deg - basert på dine beskrivelser :)

Jeg synes at du først skal se hva som skjer i morgen. Men husk at han fyren kan synes det er litt kleint at en av dine kollegaer spør han om det, og derfor kanskje ikke svarer helt ærlig.

Men om du etter i morgen fortsatt føler han er like gira på deg, synes jeg at du skal sende han en venneforespørsel på Facebook om du vet hva han heter :)

Det er mindre skummelt, så du blir tøffere. Han synes nok også at det er mindre skummelt. Ta opp samtalen der :) Men start med vanlig prat, så ser du om det virker som om han er interessert i å føre en samtale med deg.

Lykke til! Håper det blir mer flørtings på deg :)

Tusen takk for svar! :) Skal se hvordan det går i morgen :) Kollegaen min sa at han skal spørre forsiktig. Ikke sånn "kollegaen min er keen på deg", hahaha, men bare sånn casual "er du singel, du eller?" Så håper det går braa. Skal sende kollegaen melding i morgen og spørre hvordan det gikk. Er så spent :)

TS

• Liker 1
Skrevet

Altså, er du så umoden at du må ha en venn til å spørre for deg? Kollega... Dere går ikke på barneskolen da?

Uansett om du er modnere enn som så, er dette det inntrykket du har lyst å gi han? Hadde noen gjort dette med meg, hadde jeg avvist tvert, om dét var fremgangsmåten for å få kontakt med meg.

Anonymous poster hash: 58ad1...5a6

Skrevet

Altså, er du så umoden at du må ha en venn til å spørre for deg? Kollega... Dere går ikke på barneskolen da?

Uansett om du er modnere enn som så, er dette det inntrykket du har lyst å gi han? Hadde noen gjort dette med meg, hadde jeg avvist tvert, om dét var fremgangsmåten for å få kontakt med meg.

Anonymous poster hash: 58ad1...5a6

Det er jo ikke noe direkte spørsmål akkurat han skal spørre om, da. Hvem som helst kan vel spørre folk om de har kjæreste eller ikke. For eks: "hva skal du i kveld da? Gå ut med kjæresten?"(det var lørdag) Det er jo et indirekte spørsmål om han har kjæreste eller ikke. Ikke noe sånt som at han skal få vite hvem jeg er, eller om jeg er interessert i han.

Jeg skal uansett skrive en lapp og gi den til han, der det står at hvis han vil, kan vi ta en øl sammen etter jobb. :) Med nummeret mitt. Skal legge den i posen sammen med baguetten han kjøper, hvis jeg klarer. Men tenk om slik en mestringsfølelse jeg får hvis jeg greier det! Krysser fingrene! :bond:

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...