Gå til innhold

Hvilken ny serie på Netflix er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en uke eller to siden så jeg en reklame på Netflix over en ny serie. "Hm, den må jeg sjekke ut en gang", tenkte jeg.

Klisterhjernen svikter, og jeg klarer naturligvis ikke å huske navnet på serien, som jeg nå føler jeg har lett etter i en evighet.

Så jeg håper noen her har fått med seg hvilken serie det kan være?

Husker ikke konkret seriebeskrivelsen, men mener den handlet om noen forstadskvinner. Tror den går under sjangeren drama.

Mener at forsiden var litt "grønn". At noen kvinner sto i en grønn hage, eller noe :P

Noen som aner hva jeg snakker om? Kan de ha slettet den igjen, kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på det var på netflix?

Her legger de ut alle nyutgivelsene på netflix: http://www.flixfilmer.no/

Ja, helt sikker. Det var på det store, øverste banneret hvor de reklamerer for filmer og serier.

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Da kan det jo hende at det var reklame for noe som kommer snart, men som ikke har blitt utgitt enda.

Skrevet

Her har The Stepford Wives kommet hyppig opp, men det er ikke en serie. Det er en film.

Skrevet

Var det norsk Netflix?

Skrevet

Marco Polo?

Lang ifra :P

Da kan det jo hende at det var reklame for noe som kommer snart, men som ikke har blitt utgitt enda.

Det kan hende, men gjør de det?

Her har The Stepford Wives kommet hyppig opp, men det er ikke en serie. Det er en film.

Jeg så coveret på filmen i letinga, og tenker at det kan hende jeg har blanda noe her. Men ser for meg at coveret jeg tenker på så annerledes ut...

:P

Skrevet

Var det norsk Netflix?

Ja, jeg tror det :) Mulig jeg var innlogga på amerikansk. Vet du i så fall hva det kan være?

Skrevet

pretty little liars? weeds? desperate housewives (riktignok gammel, men den norske netflixen henger vel gjerne litt etter?)

Skrevet

Det hørtes så kjent ut, og jeg bruker nesten kun amerikansk netflix. Begynner å lure litt på om det kan ha vært Weeds jeg har sett, men det virker ikke helt riktig det heller... Skal se om jeg kan finne det igjen neste gang jeg er på netflix!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...