AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Starter å studere igjen til høsten, har jeg krav på fullt stipend og lån, selv om jeg sitter her med huslån? planen er at søstera mi flytter inn i leiligheten min og skal betale husleia til meg så jeg får nedbetalt huslånet per måned . har jeg allikevel rett til å få full borteboende stipend/lån av lånekassen, selv om jeg nå sitter med 900.000 kr i gjeld? Anonymous poster hash: b928a...a30
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Starter å studere igjen til høsten, har jeg krav på fullt stipend og lån, selv om jeg sitter her med huslån? planen er at søstera mi flytter inn i leiligheten min og skal betale husleia til meg så jeg får nedbetalt huslånet per måned . har jeg allikevel rett til å få full borteboende stipend/lån av lånekassen, selv om jeg nå sitter med 900.000 kr i gjeld? Anonymous poster hash: b928a...a30 jeg skal selfølgelig flytte og studere i annen by. Anonymous poster hash: b928a...a30
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har huslån og får fortsatt fullt stipend og lån Anonymous poster hash: 6f7f1...386
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Er det ikke bedre du spør om alt du lurer på i en og samme tråd isteden for å lage en haug med tråder? Og svaret er ja, du får lån fra lånekassa selvom du har huslån. Anonymous poster hash: 1e403...6f4 1
Gjest Nori Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Gjeld påvirker ikke støtten fra Lånekassen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå