Gå til innhold

Forslag til ting å gjøre med en gutt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal møte en gutt som er naboen min imorgen (studerer i en annen by så er nabo til mine foreldre som jeg ikke er så veldig ofte hos, derfor er jeg nervøs for møtet imorgen).

Vi skal møtes i morgen kveld, da han står opp sent pga nattarbeid, og han kan heller ikke dra ut på byen siden han skal på jobb senere på kvelden.

Problemet er at vi egentlig hadde tenkt å dra på café, men i denne lille byen er det ingen café åpne etter kl.17 en lørdags kveld, og vi kan ikke møtes før fordi han må sove.

Jeg sa derfor at vi kunne jo gå en tur, og han svarte ja, men virka ikke veldig fornøyd med det i svaret sitt (her er det snakk om overanalysering fordi han ikke brukte smiley da han svarte ja).

Er det noen kloke damer eller menn som har tips til ting vi kan gjøre? Vi kan ikke dra til hverandre da begge har foreldre hjemme.

Bakgrunnsinformasjon for de som er interesserte:

Jeg er 22, han er 25.

Vi har vært på og av før, men det er nå mange år siden vi møttes sist. Jeg var ung og dum og han var eldre og dum sist vi drev, og det førte til forelskelse fra min side og at vi hadde sex en gang før han dreit i meg (skjedde flere ganger). Nå som vi har prata en stund att har han begynt å kalle meg 'søta' og sende litt halvflørtende meldinger. En dag snakka vi og om hva vi likte seksuelt. Jeg er dermed ganske sikker på at han vil møte meg igjen for å se om det er noe der. Om han er ute etter forhold eller sex er jeg usikker på, men det finner jeg ut.

Vet ikke om det hjelper med bakgrunnsinformasjon mtp spørsmålet om hva vi muligens kan gjøre, men da har jeg forsikra meg ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 7acab...ff0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan kulturtilbudet er der du bor. Kanskje du kan si noe om det? :)

Hvis det finnes kino der, så kunne dere sett en film.

Bowling.

Anonymous poster hash: 7b769...ee8
Skrevet

Ta på han bånd og gå en tur.

Anonymous poster hash: d61b5...ebd

• Liker 1
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan kulturtilbudet er der du bor. Kanskje du kan si noe om det? :) Hvis det finnes kino der, så kunne dere sett en film. Bowling. Anonymous poster hash: 7b769...ee8

Det er jo kino, men går ingen imorgen som jeg ønsker å se. Bowling kunne jo vært en mulighet.

Jeg er ikke imponert over kulturtilbudet her dessverre. Hvis du vil ut en lørdagskveld er det bare puber og andre utesteder stort sett, ellers kan man jo henge med rånerene. Det er kun ved byfester det skjer noe annet i byen i helgene på kvelden, og er ingen byfest denne helgen.

Skrevet

Har dere bil, så kunne dere tatt en biltur. Nedover Memory Lane. Fra det første innlegget ditt, så virket det ikke som han ville være ute og fryse.

• Liker 1
Skrevet

Har dere bil, så kunne dere tatt en biltur. Nedover Memory Lane. Fra det første innlegget ditt, så virket det ikke som han ville være ute og fryse. Anonymous poster hash: 7b769...ee8

Jeg elsker bilturer! Er så koselig! ☺️

Desverre så har ikke jeg førerkort og han har ikke bil om dagen.

Skrevet

Kan dere ikke gå å spise noe da? Maccern, peppes, dolly's, kebab..

Skrevet

Kan dere ikke gå å spise noe da? Maccern, peppes, dolly's, kebab..

Nå føler jeg meg veldig negativ som må slå ned på de gode tipsene jeg har fått, men.. Jeg skal spise med familien før vi møtes. Broren min er invitert på god middag så jeg kan nesten ikke avslå det heller...

Skrevet

Nå føler jeg meg veldig negativ som må slå ned på de gode tipsene jeg har fått, men.. Jeg skal spise med familien før vi møtes. Broren min er invitert på god middag så jeg kan nesten ikke avslå det heller...

Kan jo ta en McFlurry på Mc Donalds som dessert med han da ;D

Eller så kan dere jo kjøpe en kaffe på narvesen og sette dere inne på en togstasjon :P Veldig uformelt da, men noen ganger kan jo det være en fordel :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Kan jo ta en McFlurry på Mc Donalds som dessert med han da ;D

Eller så kan dere jo kjøpe en kaffe på narvesen og sette dere inne på en togstasjon :P Veldig uformelt da, men noen ganger kan jo det være en fordel :fnise:

Det med McFlurry som dessert var ingen dum idé, hadde det bare vært McDonalds her xD

Men siden du sa det kom jeg til å tenke på at vi sikkert kan dra på restaurant å spise dessert, så tusen takk for tipset :D

Skrevet

Det med McFlurry som dessert var ingen dum idé, hadde det bare vært McDonalds her xD

Men siden du sa det kom jeg til å tenke på at vi sikkert kan dra på restaurant å spise dessert, så tusen takk for tipset :D

Er ikke så dumt det altså ^^ Hender jeg tar turen innom peppes for litt oreokake og en Cola :D

Lykke til :5:

Skrevet

Kan dere få lånt en bil fra noen?

Anonymous poster hash: 6309d...db7
Skrevet

Jeg har vært på bowlingdate, det var en suksess :)

Anonymous poster hash: 4b8a3...12f
Gjest Jacklost
Skrevet

Ta på han bånd og gå en tur.

Anonymous poster hash: d61b5...ebd

Seriøst?

Skrevet

TS her

Tusen takk for alle forslag! Vi har no bestemt oss for å dra på en restaurant like ved der vi bor å spise dessert der :)

Det er en "mindre fin" restaurant, så der vil det være helt greit å komme for å spise dessert, så har de veldig gode kaker der :D

Kjenner jeg er litt mindre nervøs nå og skal bli godt å slippe en gåtur på isen ☺️

Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Hvorfor er det ingen som har foreslått sex? Sunt, artig og man kan virkelig lære å kjenne hverandre på utsiden og innsiden.

Anonymous poster hash: 30e33...6e0

Skrevet

Hvordan gikk det?

Gikk bra :)

Ble litt furt for at han klarte å forsove seg, men det ordna seg og vi fikk det veldig koselig :) Ble dessert og en liten gåtur etterpå hvor vi snakka om alt og ingenting :)

Skrevet

Gikk bra :)

Ble litt furt for at han klarte å forsove seg, men det ordna seg og vi fikk det veldig koselig :) Ble dessert og en liten gåtur etterpå hvor vi snakka om alt og ingenting :)

:) Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...