Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kicks i dag og de brukte den maskinen for å finne en foundation til meg, men jeg er så lys at det ikke var noen som passa. Prøvde også et par. Noen som har samme problem? Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil forum, beklager

Skrevet (endret)

Var på kicks i dag og de brukte den maskinen for å finne en foundation til meg, men jeg er så lys at det ikke var noen som passa. Prøvde også et par. Noen som har samme problem? Hva gjør dere?

Jeg bare tar til takke med den fargen som er på maskina. Noen ganger tenker jeg at OMG, svart er bare sååå ikke meg, men så tenker jeg at det er bare mac-folk som er så opphengt i farger og sånn, og macintosj er bare skit og ikke brukende til noenting annet enn face og blogging, så da kommer jeg nedpå igjen.

Endret av Lutetium 71
Skrevet

Passet ikke en gang Make Up Store sin Liquid Foundation i Milk? Den er jo rimelig lys.

Skrevet

Jeg bare tar til takke med den fargen som er på maskina. Noen ganger tenker jeg at OMG, svart er bare sååå ikke meg, men så tenker jeg at det er bare mac-folk som er så opphengt i farger og sånn, og macintosj er bare skit og ikke brukende til noenting annet enn face og blogging, så da kommer jeg nedpå igjen.

Morsomt, men desverre posta jeg i feil forum. Beklager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...