AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 På grunn av sykemelding og at jeg snart skal ut i permisjon. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. De har fått alt de skal og mangler de noe er de veldig raske med å minne meg på det. I dag ringte de fra NAV for å oppklare/forklare meg noe i forhold til søknaden og gikk gjennom hver del av den samt sykemeldingen. Jeg er virkelig fornøyd med all hjelpen jeg har fått og at de er så raske med å minne meg på hva som skjer og hva jeg må sende inn. De har også jobbet ekstremt fort. Alt har skjedd i løpet av en uke.Anonymous poster hash: c0000...7c1 6
Minted Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Så fint da. :-) Skulle ønske de var like kjapp i mitt tilfelle. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har også vært mye i kontakt med dem de siste to månedene grunnet sykemelding, og har også vært veldig fornøyd. I dag sendte jeg inn søknad for dagpenger, og jeg håper ikke de endrer meningen min Anonymous poster hash: bffaf...9e2
Gjest The damned Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Ja, trenger litt positive historier om Nav Selv er jeg sånn noenlunde fornøyd, utenom at de er litt treige og jeg må mase litt på dem Utenom det er de veldig hjelpsomme og hyggelige.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner ikke at folk er så negative til NAV. Jeg har alltid fått utbetalt sykepenger og dagpenger punktlig. Ikke noe å klage på! Dessuten flørtet jeg med min kontaktperson ute på byen og vi hadde en ons. Anonymous poster hash: f9d47...548 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 Jeg hadde også bare godt å si om NAV det første året jeg var sykemeldt og etterpå over på AAP. De siste tre årene derimot har det bare vært tull og rot og total mangel på oppfølging av ting de skulle ha gjort (og som jeg må purre på hele tiden). Anonymous poster hash: 6bed7...d11 1
Kontormus Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner ikke at folk er så negative til NAV. Jeg har alltid fått utbetalt sykepenger og dagpenger punktlig. Ikke noe å klage på! Dessuten flørtet jeg med min kontaktperson ute på byen og vi hadde en ons. Anonymous poster hash: f9d47...548 ... så da skal vi være imponert over NAV liksom? 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner ikke at folk er så negative til NAV. Jeg har alltid fått utbetalt sykepenger og dagpenger punktlig. Ikke noe å klage på! Dessuten flørtet jeg med min kontaktperson ute på byen og vi hadde en ons. Anonymous poster hash: f9d47...548 Anonymous poster hash: b6a14...86a 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 ... så da skal vi være imponert over NAV liksom? Det må jo være troll, ellers kan det nevnes at spesielle mennesker finnes overalt uavhengig av yrke/arbeidsplass. Anonymous poster hash: 1cea5...617
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg skjønner ikke at folk er så negative til NAV. Jeg har alltid fått utbetalt sykepenger og dagpenger punktlig. Ikke noe å klage på! Dessuten flørtet jeg med min kontaktperson ute på byen og vi hadde en ons.Anonymous poster hash: f9d47...548 Hahaha...dagens KG :-DAnonymous poster hash: 20319...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå