AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Er student, altså har ikke så mye penger. Trenger å reise bort noen dager. Trenger tips til et sted i Europa hvor det passer fint å reise alene og ikke er alt for dyrt. Chartertur til Tyrkia og Granca er uaktuelt. Er ikke så opptatt av å sole meg. Har dere noen tips? Anonymous poster hash: 0b637...769
Gjest Solstråla88 Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Dublin og Barcelona er byer som har mye å by på. Liker meg godt begge steder. Synes det er koselig å bare rusle rundt, sitte på cafe og drikke kaffe osv.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #6 Skrevet 22. februar 2015 Hvis pris er viktig hadde jeg gått for Berlin eller en by i øst-Europa. Warszawa, Riga el. Kommer litt ann på hvor du får tak i billetter til. Anonymous poster hash: f3a31...246
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Søk opp noen storbyer på f.eks. Norwegian og sjekk priser ( de har vel salg nå i disse dager). Anonymous poster hash: 93330...943
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Takk for alle tips! Har ikke så lyst til Polen og Tyskland da jeg allerede har vært der før. Dessverre ser jeg at veldig mange av storbyturene går til Krakow. Skulle gjerne opplevd noe nytt. Anonymous poster hash: 0b637...769
^me^ Skrevet 23. februar 2015 #9 Skrevet 23. februar 2015 Hva med frankrike eller italia en plass? Kan anbefale Riga, Latvia, koslig by 😃
Tibbie Skrevet 23. februar 2015 #10 Skrevet 23. februar 2015 Hvor i Norge bor du? Det er avgjørende om du tenker pris. Vi som bor i Nord-Norge må betale mye, mye mer enn folk i sør for å reise til utlandet. Dette med mindre man drar til Sverige eller Russland. Bor du i nærheten av Torp og Rygge, kan du reise superbillig med Ryanair (selv om det ikke er helt politisk korrekt). Jeg var student i osloområdet før, og da reise jeg på langweeken til Paris for 60 kroner. Eller kanskje du kan ta bussen til Stockholm? Du kan også tenke sånn at mange steder som det er dyrt å reise til, er det billig å spise og leve i
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #11 Skrevet 23. februar 2015 Takk for alle tips! Har ikke så lyst til Polen og Tyskland da jeg allerede har vært der før. Dessverre ser jeg at veldig mange av storbyturene går til Krakow. Skulle gjerne opplevd noe nytt. Anonymous poster hash: 0b637...769 Praha, Amsterdam, Dublin, Glasgow, København eller London. Kan få billige turer med mye innhold i alle disse byene. Anonymous poster hash: 7e1eb...9ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå