AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er en mann som aldri har skjønt dette sosiale spillet på byen - og følgelig har jeg jo passert tredve uten å finne meg ei dame. Rotet meg borti noen da jeg var rundt tyve, men husker ingenting av hvordan det gikk for seg. Når dere menn er på en pub eller noe slikt - hvordan kommer dere i kontakt med damer egentlig? Kan jo ikke bare gå bort til et fremmed bord hvor det sitter flere heller, det vil jo være superkleint! Hvis ei dame sitter i et hjørne for seg selv er det nå så sin sak, men let's face it - det skjer kun på film. Én mulighet er jo å ta kontakt med dem i baren selvsagt, men det virker litt ubehagelig å stå der også som en slags edderkopp som bare venter passivt på et bytte... Folk rundt meg anerkjenner ikke problemstilingen virker det som. Dra nå på byen og finn deg ei dame da - hva er liksom problemet med det? Trenger tips fra dere menn som ikke mener dette burde være noen utfordring. Damer kan jo svare de også - hvordan vil dere at jeg skal ta kontakt med dere? Hilsen mann som trenger ei å være god med Anonymous poster hash: e3adf...809
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Du drar ut med en kamerat, to jenter står i baren, dere går bort og slår av en prat. Anonymous poster hash: 8daea...25a
Jegern Puahate Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 1. Være 8-10 på utseendeskalaen og kun møt opp på byen. 2. Være 6-8 på utseendeskalaen, kompensere for manglende utseende med dominant og utagerende adferd. 3. Være 1-5 på utseendeskalaen, oppsøke prostituerte mens en venter på optimal utseendemaksimering, fettforbrenning, kjeveøvelser, hårtransplantasjon, plastikk-kirurgi, etc
Lady Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Har ingen andre råd enn å være høflig. Ikke vær innpåsliten og for all del ikke klå. Virker hun avvisende, så la henne være.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 1. Være 8-10 på utseendeskalaen og kun møt opp på byen. 2. Være 6-8 på utseendeskalaen, kompensere for manglende utseende med dominant og utagerende adferd. 3. Være 1-5 på utseendeskalaen, oppsøke prostituerte mens en venter på optimal utseendemaksimering, fettforbrenning, kjeveøvelser, hårtransplantasjon, plastikk-kirurgi, etc Dette er ikke et svar på hans spm. Tema er dynamikken på byen, ikke "hva skal til for at jenter liker meg". Vil du bare komme med din vanlige klaging, lag en egen tråd. Anonymous poster hash: 8daea...25a
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 TS må komme seg ut på dansegulvet! Plukk deg ut den fineste dama som danser og smyg deg innpå henne bakfra. Og så gnir du den harde kuken din inntil rumpa hennes. Alltid en vinner, og hun vil smelte totalt. Anonymous poster hash: a2e4b...4e1
Lady Skrevet 20. februar 2015 #7 Skrevet 20. februar 2015 TS må komme seg ut på dansegulvet! Plukk deg ut den fineste dama som danser og smyg deg innpå henne bakfra. Og så gnir du den harde kuken din inntil rumpa hennes. Alltid en vinner, og hun vil smelte totalt. Anonymous poster hash: a2e4b...4e1 Eller ikke .. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #8 Skrevet 20. februar 2015 Gå ut med en kompis, dra et sted hvor det er litt store bord og blir forholdsvis fullt utpå kvelden. Kom tidlig og ta et bord, så skal dere se at noen jenter setter seg ned med dere. Start en samtale. Det trenger ikke å være noe mer avanserte enn "hei, hva er dere ute på?". Ikke bry deg om du får et kjølig svar. Å bli avvist er helt normalt både for menn og kvinner. Prøv igjen! Smil mye. Smiler noen tilbake kan du gå bort og si "hei, du var søt, har. Du en fin kveld". Anonymous poster hash: c04b4...c16
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #9 Skrevet 20. februar 2015 Eller ikke .. Nettopp. Og det er det beste. Enten får du kun en flat hånd eller så blir hun svett i dåsa og vil noe mer.. Hva har man å tape? ingenting. Den som intet våger.. Anonymous poster hash: a2e4b...4e1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #10 Skrevet 20. februar 2015 Nettopp. Og det er det beste. Enten får du kun en flat hånd eller så blir hun svett i dåsa og vil noe mer.. Hva har man å tape? ingenting. Den som intet våger.. Anonymous poster hash: a2e4b...4e1 Forhåpentligvis vil man bli kastet ut. Anonymous poster hash: 0f2bc...796 2
Jegern Puahate Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 (endret) Dette er ikke et svar på hans spm. Tema er dynamikken på byen, ikke "hva skal til for at jenter liker meg". Vil du bare komme med din vanlige klaging, lag en egen tråd. Anonymous poster hash: 8daea...25a dynamikken styres av utseende primært, deretter adferd nekt alt du vil, men slik er det Endret 20. februar 2015 av Jegern Puahate
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #12 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg liker når mannen ser litt på meg og blir "borte" noen minutter. Da hender det at jeg ofte ser etter han, eller går å små"leter" Så tar jeg meg selv i å bli mer interessert og nysgjerrig. Deretter kan du gå bort å snakke til henne. - Jente 22 Anonymous poster hash: ae002...898 2
Fame Skrevet 20. februar 2015 #13 Skrevet 20. februar 2015 De jeg har vært borti har sagt ting som "Halla, babe. Så sexy du er i kveld" og klasker meg på rumpa. Ikke gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå