VinterFru Skrevet 3. mars 2002 #1 Del Skrevet 3. mars 2002 Vet at dette ikke er rett forum, men fant ikke noe bedre, og så vet jeg at det er så mange med gode selskaps ideer her. Så jeg forsøker. Min mann blir 30 senere i år, jeg har så lyst til å lage noe spurise greier for ham. Er det noen kreative sjeler her som kan hjelpe meg igang? Takker og bukker før moderator sletter tråden _________________ VinterFru 1212[ Dette Innlegg er endret av: VinterFru den 2002-03-03 03:28 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 3. mars 2002 #2 Del Skrevet 3. mars 2002 Hva med å "kidnappe" ham på jobben slik at dere får en lang-helg.Avtal dette med sjefen hans,(hvis han har noen)Bestill togtur til Oslo,ta Danskebåten eller noe annet "tacky" (ikke misforstå vi ELSKER å reise på "kline-cruise" med harry-båten) og bare vær kjærester/ektepar. Vi gjør dette en gang i året og det er total-renovering av kjærlighetsforholdet HVER GANG.Hvis dere har venner å feire med kan dere jo ta en fest når han kommer hjem! Men du tenkte kanskje noe mere fest-greier????? Klemmer fra Pusseluskan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 3. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2002 Kidnapping var en god ide. Glemte å si at vi bor i Oslo. Flere "utdrikkningslag-ideer" mottas med stor takk12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Vi damer liker jo så godt å få en god massasje. Hva med mannfolka? Ta han med og gi han det. Samle sammen noen venner på kvelden og ha en skikkelig gourmet-aften. F.eks kan vennene hans få ansvaret for en liten rett hver, og da vil jo bare antall inviterte avgrense hvor mange serveringer det blir...... PS. små retter betyr noe delikat, men lite på tallerkenen.... Med god drikke til selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solgløtt Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 Da min samboer fyllte 30 år ble han kidnappet og tatt med på "cruise" til Kiel. Jeg planla 3 mnd i forveien, og tok med venner og bekjente, som også sponset billetten hans. Vi var ca 35 personer som holdt dette hemmelig. Vi leide en minibuss og dro avgårde til hans arb.plass. Jeg hadde alliert meg med hans sjef, så han fikk fri. Jeg glemmer aldri fjeset hans da han så ca 20 mennesker i en minibuss. Vi fikk han med i bussen, og dro innover til båten. Vi hadde en kjempeartig tur, som kan anbefales på det sterkeste!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 3. mars 2002 #6 Del Skrevet 3. mars 2002 Finns det Paintball där ni bor? Det blir garantert success!! Min blivande man var på detta när hans bror hadde utdrikkningslag(var det rätt stavat?) och de ville inte gå hem! Efter Paintball gick de på restaurang, men ni kan ju gå hem och mysa med middag, ljus och badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 4. mars 2002 #7 Del Skrevet 4. mars 2002 Dansketur med en vennegjeng slår helt sikkert ann! (kommer jo litt ann på mannen da!) Men da slipper man jo å rydde hjemme etter hjemmefest også!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 4. mars 2002 #8 Del Skrevet 4. mars 2002 Hadde suprisepaty for min kjære når han fylte 30 i høst. Han fikk beskjed om å kle seg godt og med gode sko og møte utenfor oppgangen vår kl. 12 på formiddagen. Når han kom ut stod hele vennegjengen og ventet sammen med en maxitaxi, så bar det avsted på SATS med en halvtimes skikkelig aerobic (som han aldrig har vært med på før...) etter det bar det til sørkedalen med 2 timers paintball krig. Alle dro hjem og dusjet og skiftet, og møtte igjen utenfor hos oss med maxitaxi kl. 18, så bar det rett til ett selskapslokale med middag og masse underholdning (standup,mavedans og 7 manns band) En kjempeartig dag som han og alle vennene våre skryter masse av og som han og de forhåpentligvis ikke glemmer med en gang.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edle Skrevet 4. mars 2002 #9 Del Skrevet 4. mars 2002 Vet om ei som spanderte sydentur på samboeren sin sammen med en kamerat. Samboeren hadde pakket kofferten klar, og kammeraten hentet han fra jobb før turen gikk til Gardermoen..... Han ble rimelig overrasket! :-) Og samboeren fikk nok noe ekstra fint når han kom hjem.... 1212[ Dette Innlegg er endret av: Edle den 2002-03-05 09:30 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 7. mars 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 7. mars 2002 Tankene begynner å ta form, men jeg trenger fortsatt flere ideer. Danskebåten er sikker gøy, men ikke aktuelt for oss. Har gutta deres gjort noe moro i sitt utdrikkningslag? Ideer som paintball og masasje var kjempe bra. Fortsett gjerne!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå