Gå til innhold

Til jenter/damer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ville du tolket det hvis en gutt/mann som du holdt på med innrømmet at du var for bra for dem? Hadde dette vært tidenes største turn-off?

Jeg er gutt og synes alltid når jeg blir interessert i en jente at hun er for bra for meg. Dette er da bare basert på utseendet. Hvorvidt de er for bra for meg når det kommer til personlighet er ikke bestandig lett å avgjøre.

Anonymous poster hash: da6c3...422
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan også erindre å ha tenkt dette noen ganger. Men jeg holdt da kjeft om det. Vet ikke om det var lurt eller ikke, det vil vel damene fortelle oss kanskje.

Skrevet

Mjaaa..det hadde ikke vært turn off å høre det én gang, men jeg hadde nok blitt oppgitt dersom det til stadighet var noe som gjentok seg.

• Liker 4
Skrevet

Hvordan ville du tolket det hvis en gutt/mann som du holdt på med innrømmet at du var for bra for dem? Hadde dette vært tidenes største turn-off?

Jeg er gutt og synes alltid når jeg blir interessert i en jente at hun er for bra for meg. Dette er da bare basert på utseendet. Hvorvidt de er for bra for meg når det kommer til personlighet er ikke bestandig lett å avgjøre.

Hadde jeg fått høre det, hadde jeg giftet meg med deg :fnise:

Hadde tatt det som tidenes kompliment!

Anonymous poster hash: 0c475...f30

Skrevet

Det er ikke en god ting å si. I det minste signaliserer det lav selvtillit.

Anonymous poster hash: c22c6...b70
  • Liker 2
Skrevet

Min ex sa det en del ganger til meg. Det var smigrende først, men det kan bli for mye! Det kan også signalisere lav selvtillitt som nevnt over her, kommer litt an på personen...

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan bli smigret av det om det blir sagt i en flørtetone, men med en sytete stemme og flere gjentakelser gjør det turn off.

Som et par har nevnt over her, så viser det lav selvtillitt. Og høy selvtillitt vinner over det meste - til og med utseende. Det sier litt om hvor viktig det er for oss jenter :)

Skrevet

Jepp. Eksen min gjentok det stadig, og at jeg fortjente en bedre fyr osv. Det kan være søtt første gangen, men ikke mer enn det. Som det sies: det signaliserer lav selvtillit.

Skrevet

Ja, det synes jeg er turn off.. Var en fyr som stadig gjentok seg selv " Du er den attraktive, jeg er bare den snille osv " Ble dritt lei av det gnålet hans!!

• Liker 1
Skrevet

Mjaaa..det hadde ikke vært turn off å høre det én gang, men jeg hadde nok blitt oppgitt dersom det til stadighet var noe som gjentok seg.

Jeg er veldig enig i dette. Kan være sjarmerende én gang, etter det blir det turn-off og litt patetisk. Som andre sier her det vitner bare om dårlig selvtillit eller noe annet som ikke stemmer.

Skrevet

Det kommer veldig ann på gutten som sier det. Min eks sa det heeeele tiden, og til slutt var det nettopp dette som fikk begeret til å renne over så jeg gjorde det slutt. Det vart slitsomt å hele tiden si "neida" når han sa det.

Men som de andre sier her så går det fint og er ofte litt kos å høre første gangen, OM du sier det i en flørtende tone og ikke i en tone som gjør at det virker som du har dårlig selvtilitt :)

Skrevet

Det kommer helt ann på hvordan du sier det..

-Åh du er bare for bra for meg altså! (med glimt i øyet og sjarmerende smil) Superkompliment!

-Du er alt for bra for meg! (mens du ser ned og liksom håper på å få høre at du tar feil) Superturnoff!

• Liker 2
Skrevet

Man bør ikke si det, nei. Du kan være kjekk på en mandig måte, som ikke har med penhet å gjøre, som du ikke ser selv. Du kan også være kjekk i kraft av sjarm og personlighet. Så du må ikke redusere deg selv overfor henne. Det er jo en grunn til at hun har falt for deg.

Anonymous poster hash: a4584...26f
Skrevet

Hvis du mener det som et kompliment, si heller at hun er bra. Ikke at hun er for bra for deg. Du trenger ikke å trykke deg selv ned for å gi henne et kompliment.

Anonymous poster hash: 07727...50a
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nei hvorfor skulle det være turn-off?

Har jeg valgt ham så er det absolutt en grunn, en meget god grunn, til det, og den grunnen inkluderer så absolutt personligheten hans.

Siste dagene har jeg vært 'søt og god', 'snill og god', 'skjønn og sexy', og ingen av de komplimentene har vært avtennende på noe vis (vi har kjent hverandre i 1 3/4 år).

Skrevet

Å si det som et kompliment kan tyde på at du har selvtillit og er litt ydmyk i tillegg, man synes godt om en person og synes at personen er sååå pen.

Men å si det i et tonefall som nedsnakker seg selv viser at man er slem mot seg selv, og det liker jeg ikke at man er.

Anonymous poster hash: 53438...966
  • Liker 1
Gjest Frank Slade
Skrevet

Har til gode å møte en jente som er for bra for meg.

:)

Skrevet

Kan ikke forstå hva du ønsker å oppnå med å sette jenta på en pidestall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...