Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen i dag og har ikke fått. Tok test på onsdag (ikke med morgenurin) og den var negativ. Har ømme pupper som jeg kun har hatt de gangene jeg har vært gravid. Men i og med at jeg fikk negativ test for to dager siden, kan jeg ta ny nå eller burde jeg vente til i morgen tidlig?

Jeg mener jo at i og med at dagen i dag er når jeg skulle hatt mensen burde jeg vel kunne ta test når som helst på døgnet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville like så greit ha ventet med ny test til i morgen tidlig! Men skjønner at du er ivrig! Lykke til😊

Skrevet

Klarte selvfølgelig ikke vente :P Fortsatt negativ test, så da er vel mensen rett rundt hjørnet dessverre!

Skrevet

Kan fint være positiv i morgen på morgenurin... :) lykke til!

Anonymous poster hash: 034d3...83f

Skrevet

Venter til mandag å ser om mensen kommer, ellerså tester jeg igjen på tirsdag. Takk :)

Skrevet

Begynte å blø etter sex i går kveld. Trodde det var mensen som kom, men blødningen ga seg over natten. Så om jeg ikke begynner å blø igjen nå, blir det test i kveld eller morgen tidlig :) krysser fingrene!!!

Skrevet

Begynte å blø etter sex i går kveld. Trodde det var mensen som kom, men blødningen ga seg over natten. Så om jeg ikke begynner å blø igjen nå, blir det test i kveld eller morgen tidlig :) krysser fingrene!!!

Spennende! :) Hold oss oppdatert!

Anonymous poster hash: 5fbad...9de

• Liker 1
Skrevet

Spennende! :) Hold oss oppdatert!

Anonymous poster hash: 5fbad...9de

Skal jeg gjøre!! Håper så virkelig at mensen ikke kommer og at jeg får to streker på en test:)

• Liker 1
Skrevet

Fortsatt ikke mensen og negativ test igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...