Gå til innhold

Hvordan påvirker festing trening og kosthold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på bursdagsfest i helgen. Men så er jeg så utrolig godt i gang med treningen og kostholdet at (med frykt for å virke fanatisk) jeg føler jeg blir sittende igjen med dårlig samvittighet.

Jeg er forøvrig veldig skjelden på fest og rører nesten ikke alkohol ellers (har vært på fest 2 ganger det siste året), og er over gjennomsnittlig sunn når det gjelder mat og kosthold.

Men har jo hørt at alkohol virker direkte nedbrytende på muskler som man har trent opp.

Hvordan vil 1 fest påvirke treningen og fremgangen min neste uke, og fremover?

Kan det sammenlignes med en god og fet middag på mcdonalds?

I såfall så overlever jeg det ganske fint :P

Anonymous poster hash: 91953...555

Anonymous poster hash: 4dee6...bbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tanke på alkoholen vil du kanskje være litt redusert på mandag, men utover uka vil du ikke merke noen forskjell.

Anonymous poster hash: cf416...c66
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Skal på bursdagsfest i helgen. Men så er jeg så utrolig godt i gang med treningen og kostholdet at (med frykt for å virke fanatisk) jeg føler jeg blir sittende igjen med dårlig samvittighet.

Jeg er forøvrig veldig skjelden på fest og rører nesten ikke alkohol ellers (har vært på fest 2 ganger det siste året), og er over gjennomsnittlig sunn når det gjelder mat og kosthold.

Men har jo hørt at alkohol virker direkte nedbrytende på muskler som man har trent opp.

Hvordan vil 1 fest påvirke treningen og fremgangen min neste uke, og fremover?

Kan det sammenlignes med en god og fet middag på mcdonalds?

I såfall så overlever jeg det ganske fint :P

Anonymous poster hash: 91953...555

Anonymous poster hash: 4dee6...bbe

I seg selv påvirker ikke en fest en lort.

Så lenge du ellers spiser og trener sunt og tar gode valg dag etter dag, uke etter uke år etter år så skjer det ingenting med en dag der en drikker alkohol eller stuper huet nedi en Ben And Jerrys.

Endret av Runforit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...