Gå til innhold

Hvor skal jeg møte en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne på 22 år, som begynner å bli klar for å finne en som er seriøs og ute etter ett langvarig forhold (helst livet ut).

Jeg er ganske pen, har ett veldig søtt ansikt, fine øyne, langt mørkeblondt hår og en slank kropp (174cm høy og veier 60 kg).

Selv drar jeg ikke mye ut på byen, da det ikke er en arena jeg trives i, drikker ikke spesielt mye. Har prøvd litt nettdating, men folk virker så useriøse/redd for å møtes når det etter lang tid med nettprat blir spørsmål om det.

Har vært singel i 3 år, men har hatt ett par "store" flørter som jeg virkelig trodde skulle bli noe mer, men det viste seg at de ikke var klar for å innlede noe forhold allikevel, han ene var fremdeles forelsket i eksen sin mens han andre ikke taklet at det ble ett avstands-forhold (1times kjøring mellom).

Annet enn det er jeg student, leier en egen sokkelleilighet, har bil og førerkort, er som regel godt likt av de jeg møter og er en ordentlig person med ryddig økonomi.

Hva skal jeg gjøre for å møte noen av det motsatte kjønn når det å møte noen på byen samt nettdating er ganske så utelukket?

Anonymous poster hash: 5a71d...6f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er en kvinne på 22 år, som begynner å bli klar for å finne en som er seriøs og ute etter ett langvarig forhold (helst livet ut).

Jeg er ganske pen, har ett veldig søtt ansikt, fine øyne, langt mørkeblondt hår og en slank kropp (174cm høy og veier 60 kg).

Selv drar jeg ikke mye ut på byen, da det ikke er en arena jeg trives i, drikker ikke spesielt mye. Har prøvd litt nettdating, men folk virker så useriøse/redd for å møtes når det etter lang tid med nettprat blir spørsmål om det.

Har vært singel i 3 år, men har hatt ett par "store" flørter som jeg virkelig trodde skulle bli noe mer, men det viste seg at de ikke var klar for å innlede noe forhold allikevel, han ene var fremdeles forelsket i eksen sin mens han andre ikke taklet at det ble ett avstands-forhold (1times kjøring mellom).

Annet enn det er jeg student, leier en egen sokkelleilighet, har bil og førerkort, er som regel godt likt av de jeg møter og er en ordentlig person med ryddig økonomi.

Hva skal jeg gjøre for å møte noen av det motsatte kjønn når det å møte noen på byen samt nettdating er ganske så utelukket?

For å treffe menn så må du oppholde deg på steder hvor menn ferdes... Ta en tur på byen så finner du deg fort en kjæreste...

Anonymous poster hash: efea2...322

Skrevet

For å treffe menn så må du oppholde deg på steder hvor menn ferdes... Ta en tur på byen så finner du deg fort en kjæreste...

Anonymous poster hash: efea2...322

Men er virkelig byen eneste alternativ til å møte noen? Har erfaring med at gutta på byen som regel kun er ute etter ONS, og er generelt lite glad i å drikke alkohol, for da føler jeg ikke at jeg har samme dømmekraft som i edru tilstand.

Skrevet

For å treffe en mann utenfor nettet, så må man sosialisere seg selv.

Bli med i røde kors eller en annen frivillig organisasjon. Mange flotte menn som holder på med det.

Ellers så treffer mange sin utkårede via venner.

Kan ikke du arrangere en fest (eller annet sosialt), hvor alle venninne dine tar med en heterofil kompis som er ledig, men som dem ikke selv vil ha?

Anonymous poster hash: dc134...357
  • Liker 1
Skrevet

Men er virkelig byen eneste alternativ til å møte noen? Har erfaring med at gutta på byen som regel kun er ute etter ONS, og er generelt lite glad i å drikke alkohol, for da føler jeg ikke at jeg har samme dømmekraft som i edru tilstand.

Nei, byen er ikke eneste alternativ for å finne en mann, men det er vel det alternativet som innebærer minst jobb for kvinner... Det finnes menn overalt, bare se rundt deg når du er i butikken, på bussen, på kaffebaren, osv. Men, ønsker du å komme i kontakt med dem må du faktisk være aktiv og vise initiativ selv... På byen står guttene i kø, andre plasser må du faktisk tørre å ta initiativ til å bli kjent...

Skrevet

For å treffe en mann utenfor nettet, så må man sosialisere seg selv.

Bli med i røde kors eller en annen frivillig organisasjon. Mange flotte menn som holder på med det.

Ellers så treffer mange sin utkårede via venner.

Kan ikke du arrangere en fest (eller annet sosialt), hvor alle venninne dine tar med en heterofil kompis som er ledig, men som dem ikke selv vil ha?

Anonymous poster hash: dc134...357

Det var faktisk ikke dårlige forslag! Takk :)

Nei, byen er ikke eneste alternativ for å finne en mann, men det er vel det alternativet som innebærer minst jobb for kvinner... Det finnes menn overalt, bare se rundt deg når du er i butikken, på bussen, på kaffebaren, osv. Men, ønsker du å komme i kontakt med dem må du faktisk være aktiv og vise initiativ selv... På byen står guttene i kø, andre plasser må du faktisk tørre å ta initiativ til å bli kjent...

Ser den! Er ikke bare bare å gå bort å prate med noen i edru tilstand uten å bli sett på som en idiot i ettertid, hehe :) men takk for tilbakemeldingen

Skrevet

Hva med.. På nettet? Også kan forholdet bare forbli på nettet? :)

Anonymous poster hash: c32ae...f1b

Skrevet

Tråden er ryddet for misbruk av AB-funksjonen, samt svar til dette.

- Magnifique, mod.

• Liker 1
Skrevet

Hvis byen og nettdating er uaktuelt, så må du nok finne deg en mann via venner, skole, jobb, idrett eller forskjellige organisasjoner.

Anonymous poster hash: 733c9...4c4
Gjest tomasjj
Skrevet

Interessefellesskap. Sport, kulturting du er interessert i?

Foreninger, frivillig arbeid. Arranger ting.

Skrevet

Skal du møte en partner utenom et nettforum, så burde du logge deg av kvinneguiden og komme deg ut i det virkelige liv.

PS: aldri vær på jakt. Da finner du aldri noe. Jeg var ikke på jakt da jeg fant min utkårede, men jeg hadde planlagt å være singel i minst et par år til. Sånn går det alltid når man ikke leter etter en bedre halvdel.

Lykke til :)

Skrevet

Hei!

Hvor i landet bor du TS? :)

Anonymous poster hash: af9ac...851

Skrevet

Oppgi litt kontaktinfo, så tar jeg kontakt. Er interessert, og er i målgruppen din.

Anonymous poster hash: b1dad...5c6
Skrevet

Lurer også på hvor i landet du holder til.

Anonymous poster hash: a4b11...182

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...