Gå til innhold

Sover sammen uten at noe skjer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært på to dater, og i går sov jeg hos han pga jeg ikke kom meg hjem. Vi har ikke kysset, og i natt sov han med joggebukse og prøvde seg ikke på noe.Bare holdt rundt meg og strøyk meg i håret mens vi skravla til langt på natt om alt og ingenting.

Jeg følte kjemien og alt. Men han er så høflig at jeg blir så forvirret. Vant til menn som prøver seg ved første anledning.

Jeg liker han,men jeg er så miljøskadet at jeg klarer ikke se at dette er bra for meg. Ifht til en mann som bare hadde hevet seg over meg.

Relasjonen vår bygger seg sakte ffremover, så må nok kanskje bare sette pris på respekten jeg får?

Anonymous poster hash: cd1e6...ccf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker det er positivt at han ikke "kaster seg over deg", da vet du jo at han ikke kun er ute etter en ting. :)

• Liker 5
Skrevet

Tror du skal se på dette som en positiv egenskap :)

• Liker 1
Skrevet

Det der må du bare sette pris på, ja! Som andre har nevnt viser det jo at han ikke bare er ute etter sex, men faktisk vil bli kjent med deg og tilbringe tid med deg :) Synes det høres helt herlig ut, jeg!

• Liker 2
Skrevet

Må omstille hjernen fulstendig her ja.. Han gir meg nøyaktig det jeg har behov av.. Og hva gjør jeg? Jo, jeg blir tvilsom på om han er interessert, og om han bare ser på meg som en venn. Selvom han har sagt han er betatt (over Chatten)

Ts

Skrevet

Når du bekymrer deg over at du ikke selv ser at han er bra for deg, da har du jo reflektert over det og sett det? Ble litt forvirret. Og det finnes faktisk menn som ikke ønsker seksuell relasjon før man har blitt kjent med hverandre. Hvis vi ser bort fra penis og testikler, så er vi alle mennesker! Og vi er forskjellige på andre måter, enn bare anatomiske..

Jeg blir sprø av denne ''Jeg er har blitt såret så mange ganger'' logikken. Det er så dramatisk. Det er faktisk ikke verre enn å ta en sjanse! Funker det, fantastisk, funker det ikke? Javel, gå videre.

Anonymous poster hash: 0919b...dd1
  • Liker 1
Skrevet

Er litt i samme situasjon. En jeg har pratet veldig mye med i det siste har heller aldri prøvd seg direkte. Jeg lå over hos han for en måneds tid siden, og ingenting skjedde. Vi spoona, men han prøvde seg hverken på sex eller noe annet. Har heller aldri kysset. Jeg lurte jo også på om han kanskje ikke var så interessert i meg likevel, men han tar kontakt hele tiden. I motsetning til din kar har han aldri sagt at han er betatt eller interessert, men jeg merker jo at han er det. Tror bare han er sjenert, eller redd for å skremme meg bort ved å være for frampå. Uansett - det er absolutt et bra tegn!! Vær glad for at han ikke bruker deg for sex :)

Anonymous poster hash: f2081...728
Skrevet

Er litt i samme situasjon. En jeg har pratet veldig mye med i det siste har heller aldri prøvd seg direkte. Jeg lå over hos han for en måneds tid siden, og ingenting skjedde. Vi spoona, men han prøvde seg hverken på sex eller noe annet. Har heller aldri kysset. Jeg lurte jo også på om han kanskje ikke var så interessert i meg likevel, men han tar kontakt hele tiden. I motsetning til din kar har han aldri sagt at han er betatt eller interessert, men jeg merker jo at han er det. Tror bare han er sjenert, eller redd for å skremme meg bort ved å være for frampå. Uansett - det er absolutt et bra tegn!! Vær glad for at han ikke bruker deg for sex :)

Anonymous poster hash: f2081...728

Vi er litt rare vi hehe. Tålmodighet og tillit er vel stikkordene? Takk for at du delte erfaringen din :) det hjalp!

Ts

Skrevet (endret)

Kvinnfolk er rare. Husker en gang at jeg hadde vært ute sammen med en jente jeg likte. Fulgte henne hjem, og da holdt vi rundt hverandre. Kysset henne forsiktig på halsen, merket at hun gjorde det samme. Men jeg ville ikke være for påtrengende, heller bli litt bedre kjent med henne først. Hva skjedde? Alt gikk på tverke etterpå. Og hva har jeg lært? "Damn if you do, damn if you don't".

Edit: det TS gir uttrykk for viser jo dette veldig godt. At hvis mannfolk er for pågående er vi bare ute etter en ting. Og når vi ikke er det, prøver å vise dama respekt ved å ta det rolig så er vi liksom ikke interesserte nok, og dere kvinnfolk mister interessen for oss.

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Skrevet

Kvinnfolk er rare. Husker en gang at jeg hadde vært ute sammen med en jente jeg likte. Fulgte henne hjem, og da holdt vi rundt hverandre. Kysset henne forsiktig på halsen, merket at hun gjorde det samme. Men jeg ville ikke være for påtrengende, heller bli litt bedre kjent med henne først. Hva skjedde? Alt gikk på tverke etterpå. Og hva har jeg lært? "Damn if you do, damn if you don't".

Ja, ikke sant? Er det ikke tragikomisk?

Kan jeg spørre om du alltid er forsiktig med damer? Eller kun de du liker godt og ser for deg en fremtid med?

Ts

Gjest Lille-pus
Skrevet

Edit: det TS gir uttrykk for viser jo dette veldig godt. At hvis mannfolk er for pågående er vi bare ute etter en ting. Og når vi ikke er det, prøver å vise dama respekt ved å ta det rolig så er vi liksom ikke interesserte nok, og dere kvinnfolk mister interessen for oss.

Kvinner er minst like dårlige til å ta 'hint' som det resten av befolkningen er.

Kanskje (bare kanskje) det ville løst opp i floken dersom du hadde sagt f.eks. "Nei, nå må jeg gå... hvis ikke så kommer jeg til å knulle/pule deg her på trappen."

Telepati er en meget overvurdert kommunikasjonsform.

• Liker 5
Skrevet

Kvinner er minst like dårlige til å ta 'hint' som det resten av befolkningen er.

Kanskje (bare kanskje) det ville løst opp i floken dersom du hadde sagt f.eks. "Nei, nå må jeg gå... hvis ikke så kommer jeg til å knulle/pule deg her på trappen."

Telepati er en meget overvurdert kommunikasjonsform.

Den beskjeden bør kanskje gå til flesteparten av kvinnene i dette landet. For kvinnfolka forventer jo at vi "dumme" mannfolk skal oppfatte de mest subtile hintene som etter deres egen mening er like klare som om de skulle sagt det rett ut.

• Liker 1
Skrevet

Nå er det tredje natta vi har sovet sammen uten ett eneste kyss. Han har bare strykt meg i håret, armene og på ryggen.

Det føles veldig godt, nært og trygt. Vi sovner i armene på hverandre og prater om alt og ingenting. Likevel så klarer det skadeskutte hodet mitt å tenke at han kanskje ikke er så interessert siden han er så forsiktig...

TS

Skrevet

Hørtes ut som en ordentlig og ryddig kar som respekterer deg og ikke tørr gå for fort frem fordi han virkelig liker deg og er redd for å ødelegge det eller bare er litt forsiktig og "uerfaren" eller noe slikt.

• Liker 3
Skrevet

Han havner vell i "friendzona" snart?

Han lærer, og blir straks en av de som går mer direkte rett på.

• Liker 1
Skrevet

Han havner vell i "friendzona" snart?

Han lærer, og blir straks en av de som går mer direkte rett på.

Kan bli til det ja...

Skrevet

Kan bli til det ja...

Du får være mer direkte selv da vetu. Hans intensjon er jo bare å være en av de som ikke får deg til å lure om han kun er ute etter sex. Selv om det med deg er samme hva en gjør. Dette er feil, og det å være mer direkte virker også å være feil. Så hva er løsningen? Du må snakke ut.

Skrevet

Du får være mer direkte selv da vetu. Hans intensjon er jo bare å være en av de som ikke får deg til å lure om han kun er ute etter sex. Selv om det med deg er samme hva en gjør. Dette er feil, og det å være mer direkte virker også å være feil. Så hva er løsningen? Du må snakke ut.

Off, ja.... Det er ikke måte på hvor komplisert en skal være.. Du har helt rett. Være åpen og direkte, så slipper en sånne hodebry.

TS

Skrevet

Jeg hadde datet en fyr en liten stund, før jeg ble med hjem til han for å se film. Jeg var forberedt på at det kunne bli sex, men vi bare klinte og han stoppet før det gikk for langt.

Jeg syns det var veldig søtt, og syns bare det gjorde han mer attraktiv.

Anonymous poster hash: 0ad6e...a9f

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde datet en fyr en liten stund, før jeg ble med hjem til han for å se film. Jeg var forberedt på at det kunne bli sex, men vi bare klinte og han stoppet før det gikk for langt.

Jeg syns det var veldig søtt, og syns bare det gjorde han mer attraktiv.

Anonymous poster hash: 0ad6e...a9f

Vi har ikke kysset heller da. Men han virker veldig beskyttende og omsorgsfull. Skal alltid sørge for at jeg har det komfortabelt og greit. Ikke på en slitsom måte da. Og han er ikke masete, men gir akkurat passe oppmerksomhet til at jeg ikke går lei, men blir mer nysgjerrig.

Når han ligger inntil meg, så kjenner jeg hjerte hans dunke, og pusten bli ganske tung, så tror nok han holder veldig igjen. Likevel så pjusker og koser han med meg, og forteller meg at han koser seg med meg.

Men han finner seg heller ikke i å bli overkjørt, og har sagt at han ikke gidder å løpe etter meg. Så han virker som en rolig stødig type som vet hva han vil..

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...