Gjest seroxata Skrevet 11. august 2004 #1 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har garantert mast om halvparten før, men tenkte å få alt samlet i ett og virkelig gå inn for et bedre liv nå! For det første, nå har jeg slutta på trionetta for ca 2 mnd siden, og går nå på null prevensjon.. Dette fordi jeg skal se om jeg tar av meg ettersom jeg gikk opp da jeg gikk på disse...noen som aner når jeg vil merke forskjell, og om jeg i det hele tatt kommer til å merke noe? Skal begynne på annen prevensjon snart, men har ikke helt bestemt meg enda, så inntil videre bruker jeg og typen kondom. *JEg har sluttet med alt søtt og usunne ting, og jeg har begynt å merke dette litt, jeg passer bukser jeg ikke fikk på meg før og sånn... Men syns enda at magen er litt rar, har sånn liten "klump" om dere skjønner. noen måte å få vekk dette på ved hjemmetrening? samme med lårene! jeg vil ha de strammere, begynner å få strekkmerker alt, og er livredd for at det skal spre seg!! *Jeg er daglig i aktivitet, går halve dagen rundt forbi, og har hest som jeg daglig er ute med, og har begynt å ri på nå.. vil dette ha litt å si for kroppen? *Er det noen som har vært på slike spa-senter der de strammer opp/former figuren/etc?? isåfall, hjelper det? *noen lette treningsmetoder å anbefale? som jeg kan gjøre hjemme på kvelden ettersom jeg løper rundt hele dagen? jeg er med i treningssenter, men liker ikke miljøet der:/ så vil helst gjøre mest mulig hjemme... *Og til sist...har noen prøvd kurer for å rense opp i kroppen? vurderer å prøve, men trenger litt anbefalinger først... Takk for svar på forhånd:O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Guri-guri Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Du bør absolutt prøve MultiChi og Livex fra Shine Club!!! Rene urter med utrolige effekter!! Etter to fødsler selv og hormoner som svinger og kilo som ikke vil av, en kropp som ikke setter igang igjen forbrenningen, konstant lite energi og sliten - fikk jeg anbefalt denne av en god venninne som er naturterapaut!! Den har endret livet mitt, rett og slett. Den skal kort "hjelpe kroppen å finne tilbake til naturlig balanse" . Du kan lese om den på nettet www.shine.no eller ta kontakt med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå