Gå til innhold

E-Cigarett/Atomizer og mods.

Anbefalte innlegg

Gjest Sådetså
Skrevet (endret)

Finnes en del tråder fra før som omfatter E-juice men har ikke funnet noe særlig om hvilken spesifikk enhet som brukes for å fyre av.

Her er mine enheter som jeg bruker pr idag.

Begge moddene har justerbar watt.

Kjøpte her om dagen også noen nye tanker, heriblant Nautilus, Joytech 2 delta samt den nye Kanger SUBtank.

Fant raskt ut at siden resistansen på coilen er så lav på Delta samt SUBtanken så ville verken Vamoen eller Emow'en fyre av.

Har derfor nå bestilt en Cloupor Mini 30W http://www.damping.no/products/cloupor-mini-30w-mod
Etter en kjapp telefon med kundeservice hos damping.no hvor jeg forsikret meg at tankene ville avfyres med denne modden.
Denne enheten har tidligere hatt problemer og folk har vært plaget med enheter som har vært doa (dead on arrival) Kunderepresentanten tilbydde seg da å kjøre en test på enheten før han sendte den ut slik at vi var sikker på den funket når jeg fikk den i hendene.

Ser frem til å prøve den å vil oppdatere med bilder når jeg får fyrt den av første gang!

Dere andre som damper her på forumet, hvilken modds/tanks er det dere bruker? Dere får selvfølgelig lov å nevne hvilken E-væske dere bruker også som treffer deres sweetspot med den spesifikke tanken/modden.

Akkurat nå sitter jeg med Vamo V3 modden men en Nautilus tank på å fyrer av Kryptonite-Cosmig fog på 14 watt. Smaker helt himmelsk!

Her er en av de billigere innkjøpene jeg har gjort siden jeg ønsket en e-cig som var litt mindre til reise og lignende.

Kanger Emow Mega.

YJJQZOE.jpg

Vamo V3 God mod men ut datert med tanke på resistansen på dagens tanker.

Sitter en Aspire Nautilus tank på som er fantastisk på denne modden. eTjrYOs.jpg

Endret av Sådetså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...