Gå til innhold

Viss jeg var mann..Blir du kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville gått for de litt formfulle, "chubby" søte damene, som har skjønt at livet er til for å nytes, til å bryte tabuer.. Hun som er litt leken, impulsiv, lattermild og uforutsigbar.. Hun som lett hadde bøyd seg over deg, åpnet buksesmekken, tatt frem kuken, slikket på den og lekt med den mellom tungen og de små fingrene sine.. Ikke brydd seg om at leppestiften ble smurt utover det søte lille ansiktet og kuken min.. Med sultent blikk slikket, sugd og smakt på den, og villig latt meg kjøre noen deep throats, knulle henne i halsen til hun brekker seg litt, før hun villig snur seg og skyter den formfulle lille rumpen mot meg.. Jeg har full utsikt over hennes store våte, dryppende lepper, en sprikende deilig, våt fitte, og en trang liten rumpe.. Mens hun snur hodet slik at jeg ser det søte lille ansiktet hennes, som får grimaser av nytelse.. Hun forteller meg at jeg er stor og hard, at jeg knuller henne så deilig.. Klynker litt når jeg bunner, stønner og nyter.. Sier hun vil ha kuken i munnen og svelge når jeg kommer..

Jeg er ingen mann, viss jeg var de, ville jeg hatt en kvinne som elsket å knulle, en som liker lange kvelder med vin og prat, kanskje en god film? evt 2-3 episoder av en felles favorittserie! :) En dame som tør å gå på dass med halvåpen dør og la "sjokoladebiten" treffe "porselensguden" med et nytelsens sukk.. uten skam for den kroppslige vidunderligheten vi er skapt for!! En dame som ikke skammer seg over den deilige kroppen sin..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som mann må jeg si at jeg gjerne vil ha en "formfull sexgudinne" som er kåt (på bare meg) både tidt og ofte, men for all del - LUKK DODØRA når du driter! Det er naturlig å drite, for all del, men det er avtennende som pokker.

Anonymous poster hash: 8552a...303

• Liker 3
Skrevet (endret)

Er dette et eller annent obsøknt forsøk på å fortelle verden at "formfulle" damer er det ideelle?

Edit: og at TS kanskje selv faller under denne kategorien, muligens at hun føler hun ikke har hatt hellet med seg i det siste?

Endret av sjonkelrolf
  • Liker 2
Skrevet

Som mann må jeg si at jeg gjerne vil ha en "formfull sexgudinne" som er kåt (på bare meg) både tidt og ofte, men for all del - LUKK DODØRA når du driter! Det er naturlig å drite, for all del, men det er avtennende som pokker.

Anonymous poster hash: 8552a...303

:fnise::fnise::fnise:

I hear ya!

Skrevet

Eller så kan man finne en slank nymfoman. De finnes de og.

Anonymous poster hash: 41374...f8f

Skrevet

Selv om jeg alltid vil foretrekke mannfolk, så går jeg ikke av veien for jenter heller, og merkelig nok så er jeg ikke på langt nær så kresen på jentas fysiske utseende som på mannens.

Takk for at du gjorde meg kåt, TS! :biggrin:

Gjest EspenAskeladd
Skrevet

Skulle til å bli kåt, men så leste jeg chubby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...