AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Hjelp! Finner ikke i skatteoppgjør, forrige års, forrige forrige års oppgjør, trekk osv. på altinn, ligger ikke i arkivet, hva skjer? Ligger det bare der så så lenge, må jeg be om å få det tilsendt? Anonymous poster hash: 62ffe...ef4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Umulig for oss å si. Det skal ligge tilgjengelig. Ring de, tlf nr står nederst på siden. Anonymous poster hash: 89685...052
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Takk for svar, må sende inn noen papirer og stresser som en dust her... Tenkte mer på om det er uvanlig? Er det bare hos meg de virker borte? Har for meg at de skal ha ligget tilgjengelig i arkivet ja... Anonymous poster hash: 62ffe...ef4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Måtte logge inn og sjekke. Hos meg ligger alt under Arkivert. Det som ikke er arkivert ligger under Til min behandling. Anonymous poster hash: 89685...052
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå