AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg trener litt Pilates i eget pilates-studio (altså små klasser, dedikert instruktør, og noe ganske annet enn SATS-timer), men synes det er så latterlig dyrt. Er det noen som kan fortelle meg om dette egentlig er noe god trening? Jeg er vant med mye løping og intensiv styrketrening, altså mye action og fart, og må innrømme jeg innimellom lurer på hva jeg holder på med mens jeg er på pilates-trening. Ble anbefalt å begynne med pilates eller yoga, for å få litt annen muskelbruk, og etter å ha forsøkt ymse typer yoga mått ejeg bare kaste inn håndklet - det var virkelig ikke for meg. Noen som har tanker? PS: jeg jobber ikke med å gå ne di vekt, bare bli sunnere i egen kropp, sterkere generelt, en bedre løper, en bedre versjon av meg selv rett og slett Anonymous poster hash: e2fbc...9f3
mereo Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg synes pilates/yoga er ganske ålreit. Du oppdager gjerne muskler du ikke viste at du hadde. Men det er jo en annen form for trening enn løping og vanlig styrke. Om ikke annet så blir du hvertfall mere fleksibel. Og det tror jeg man kan ha godt av
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå