netpuppy Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Noen som skal se på Oscarutdelingen i år? Hvem tror dere vinner hva? Jeg har på følelsen av at The Grand Budapest Hotel blir den store vinneren i år og at Wes Anderson ihvertfall får prisen for beste regissør, men ellers syns jeg det er ganske åpent. Tror American Sniper kommer til å vinne noe også, men er ikke helt sikker på hva. Hva tror du?
netpuppy Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2015 Og Boyhood, den glemte jeg.. Den kommer definitivt til å vinne noe!
Tabris Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg vurderer å sitte opp og se på. Jeg heier på The Imitation Game og Benedict Cumberbatch, men tror ikke de kommer til å vinne noe særlig. Jeg mistenker at beste film blir Boyhood eller Birdman, og Eddie Redmayne eller Michael Keaton blir beste mannlige skuespiller. Er vel de som er favorittene. 1
Kassiopeia Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Jeg håper Boyhood vinner beste film. Det er uten tvil den som fortjener det mest, og er ikke bare den mest kreative og unike filmen av de årets nominerte, men jeg synes det er en sann klassisker!
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Best Picture Tipper: Selma (eller Whiplash) Håper: Birdman (eller Whiplash) Directing Tipper: Richard Linklater Håper: Alejandro G. Iñárritu Best actor Tipper: Eddie Redmayne Best actress Tipper: Rosamund Pike Håper: Marion Cotillard Best supporting actor Tipper: J.K. Simmons Håper: J.K. Simmons Best supporting actress Tipper: Keira Knightley Håper: Emma Stone Animated Feature Tipper: Song of the Sea Håper: The Tale of The Princess Kaguya Cinematography Tipper: Robert Yeoman (eller Emmanuel Lubezki) Håper: Lukasz Zal og Ryszard Lenczewski (eller Emmanuel Lubezki) Foreign Language Film Tipper: Wild Tales Håper: Tangerines (eller Ida) Original Writing Tipper: Birdman Håper: Birdman (eller Nightcrawler) Anonymous poster hash: 7de11...417
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Mine "predictions": Best picture: Boyhood Uten tvil. En film som Boyhood kan ikke stikke av med noe annet enn den største prisen. Jeg skulle likt å se Grand Budapest Hotel vinne, Wes Anderson er favoritten min, men Boyhood er mye mer sannsynlig. Best Lead Actor: Michael Keaton Jeg har en mistanke om at Bradley Cooper kan klatre høyt opp på lista, men jeg synes American Sniper er propagandamakkverk og håper virkelig ikke at den får noen pris i år. Best Lead Actress: Rosamund Pike Kjempefint arbeid. Av erfaring blir skuespillerprisene ofte gitt til den flinkeste skuespilleren i en film de fleste liker, og Gone Girl var virkelig en suksess. Best Supporting Actor: Ethan Hawke Av samme grunn som over. Folk ELSKER Boyhood. Best Supporting Actress: Emma Stone/Keira Knightley Gode, klassiske Oscar-filmer + gode, kjente, pene skuespillere = pris. Best Animated Feature: How To Train Your Dragon 2 Dreamworks gjorde virkelig en kjempejobb med den filmen. Den vakreste og beste oppfølgeranimasjonen jeg har sett noensinne. Big Hero 6 kan også være en favoritt, men jeg holder en knapp på HTTYD2. Best Cinematography: The Grand Budapest Hotel Hvis det er en ting Wes Anderson kan, så er det kinematografi. Det viser han også. Det står mellom denne og Birdman. Best Costume Design: Maleficent Jeg har ikke peiling på kostyme, så her blir det ren gjetting, men jeg likte hvordan denne filmen så ut. Best Directing: Boyhood Jeg tror at Boyhood kommer til å ta nesten alt den er nominert til. Dessuten er regi gjort over 12 år veldig imponerende. Best Film Editing: The Grand Budapest Hotel Som nevnt, Wes Anderson har nydelige filmer. Boyhood kan også være en favoritt, igjen, men... redigeringen gjør ikke nok ut av seg til å slå denne, tror jeg. Best Music, original score: Interstellar/The Grand Budapest Hotel Når Interstellar først er nominert er det klart jeg heier på den! Musikken var også nydelig, Hans Zimmer er flott. The Grand Budapest Hotel har også vakker musikk. Best Music, original song: Everything is Awesome Av dette utvalget er Legofilm-sangen den eneste jeg har hørt, så dette er vill gjetting! Best Visual Effects: Interstellar Den filmen, ass. Den er så utrolig vakker. Best Writing, original screenplay: Birdman/Boyhood Birdman var sær og kul, men Boyhood er en favoritt. Det må bli en av disse. Har hoppet over en del jeg bare ikke har peiling på. Gleder meg til å se hvordan det blir! Anonymous poster hash: 6ca7e...d29 2
Savannah87 Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 Krysser fingrene for at The Imitation Game vinner en pris i alle fall. Det hadde vært stas
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Skrevet 21. februar 2015 Når er det?Anonymous poster hash: 412f8...0cf
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Hvor kan man se det? Er det best å se via en stream?Anonymous poster hash: 00d0d...988
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Skrevet 22. februar 2015 Hvor kan man se det? Er det best å se via en stream?Anonymous poster hash: 00d0d...988 "Oscar-utdelingen ser du 22. februar kl. 01.00 på TV6, du kan også se programmet på TV3 play 23. februar." Anonymous poster hash: 1ca64...915
netpuppy Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #14 Skrevet 23. februar 2015 Kjolen til Lupita Nyong'o var bare helt nydelig! Samme med Emma Stone sin Patricia Arquette så.. full ut Nå begynner showet snart! :D
Tabris Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Ser på, ja. Lurer på om lommelerka var planlagt. Endret 23. februar 2015 av Tabris
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Skulle gjerne bare sett Neil Patrick Harris synge hele kvelden, jeg... Anonymous poster hash: a8b74...5e8
netpuppy Skrevet 23. februar 2015 Forfatter #17 Skrevet 23. februar 2015 Ser på, ja. Lurer på om lommelerka var planlagt. Jeg tror det J.K. Simmons, det var fortjent!
Xtend Skrevet 23. februar 2015 #19 Skrevet 23. februar 2015 Mine "predictions": Best picture: Boyhood Uten tvil. En film som Boyhood kan ikke stikke av med noe annet enn den største prisen. Jeg skulle likt å se Grand Budapest Hotel vinne, Wes Anderson er favoritten min, men Boyhood er mye mer sannsynlig. Best Lead Actor: Michael Keaton Jeg har en mistanke om at Bradley Cooper kan klatre høyt opp på lista, men jeg synes American Sniper er propagandamakkverk og håper virkelig ikke at den får noen pris i år. Best Lead Actress: Rosamund Pike Kjempefint arbeid. Av erfaring blir skuespillerprisene ofte gitt til den flinkeste skuespilleren i en film de fleste liker, og Gone Girl var virkelig en suksess. Best Supporting Actor: Ethan Hawke Av samme grunn som over. Folk ELSKER Boyhood. Best Supporting Actress: Emma Stone/Keira Knightley Gode, klassiske Oscar-filmer + gode, kjente, pene skuespillere = pris. Best Animated Feature: How To Train Your Dragon 2 Dreamworks gjorde virkelig en kjempejobb med den filmen. Den vakreste og beste oppfølgeranimasjonen jeg har sett noensinne. Big Hero 6 kan også være en favoritt, men jeg holder en knapp på HTTYD2. Best Cinematography: The Grand Budapest Hotel Hvis det er en ting Wes Anderson kan, så er det kinematografi. Det viser han også. Det står mellom denne og Birdman. Best Costume Design: Maleficent Jeg har ikke peiling på kostyme, så her blir det ren gjetting, men jeg likte hvordan denne filmen så ut. Best Directing: Boyhood Jeg tror at Boyhood kommer til å ta nesten alt den er nominert til. Dessuten er regi gjort over 12 år veldig imponerende. Best Film Editing: The Grand Budapest Hotel Som nevnt, Wes Anderson har nydelige filmer. Boyhood kan også være en favoritt, igjen, men... redigeringen gjør ikke nok ut av seg til å slå denne, tror jeg. Best Music, original score: Interstellar/The Grand Budapest Hotel Når Interstellar først er nominert er det klart jeg heier på den! Musikken var også nydelig, Hans Zimmer er flott. The Grand Budapest Hotel har også vakker musikk. Best Music, original song: Everything is Awesome Av dette utvalget er Legofilm-sangen den eneste jeg har hørt, så dette er vill gjetting! Best Visual Effects: Interstellar Den filmen, ass. Den er så utrolig vakker. Best Writing, original screenplay: Birdman/Boyhood Birdman var sær og kul, men Boyhood er en favoritt. Det må bli en av disse. Har hoppet over en del jeg bare ikke har peiling på. Gleder meg til å se hvordan det blir! Anonymous poster hash: 6ca7e...d29 Hehe... du var ikke så heldig med de tipsene 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå