Gå til innhold

noen som er kjent i oslo by, nærmere bestemt..

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

heisann, håper noen er kjent ibyen og kan hjelpe meg. skal nemlig komme meg fra bryn senter som visst nok ligge ri nærheten av manglerud, og ned til nathionaltheatret, men jeg skal ikke ta tbanen, men buss. har blitt fortalt at det skal gå busser derfra og ned til nathional, noen som kan hjelpe meg....

skal dit imorgen på ettermiddagen, og blir kjørt den ene veien men ikke tilbake.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge Trafikanten er det ingen direkte bussruter fra Bryn Senter til Nationaltheatret. Hvorfor må du ta buss, når det går T-bane? Stoppet nærmest Bryn Senter heter Høyenhall. Du kan jo søke selv på Trafikanten og se på mulighetene.

Skrevet

Fra Brynsenteret hadde jeg ikke vurdert å lete etter busser en gang, t-banen går jo derfra og rett ned til Nationaltheateret.

Men jeg gjorde et søk på Trafikanten og du kan ta buss, til neste t-banestasjon. Det er like kjapt å bare gå ned til Høyenhall.

Fra Bryn senter (Oslo)

Til Nationaltheatret (i Stortingsgt) (Oslo)

Buss 23 mot Lysaker

Fra: Bryn senter

Til: Brynseng T (i Østensjøveien)

Gangveg fra Brynseng T (i Østensjøveien) til Brynseng [T-bane] ca . 1 minutt.

Ventetid:4 minutter

T-bane 2 mot Østerås [T-bane]

Fra: Brynseng [T-bane]

Til: Nationaltheatret [T-bane]

Gangveg fra Nationaltheatret [T-bane] til Nationaltheatret (i Stortingsgt) ca . 1 minutt.

Sammenlagt reisetid: 20 minutter

Gjest Anonymous
Skrevet

skal visstnok møte en på bussen, ellers så hadde jeg så klart tatt t banen ja... men da er det slik å forstå at det ikke gå rnoen buss da?

Skrevet

Les innlegget mitt over, så ser du jo det - buss 23 til Lysaker.

Gå også inn på Trafikanten og skriv inn dag, tid og sted, så får du opp hvilken buss du skal ta.

Skrevet
skal visstnok møte en på bussen' date=' ellers så hadde jeg så klart tatt t banen ja... men da er det slik å forstå at det ikke gå rnoen buss da?[/quote']

Hør med vedkommende du skal møte på bussen, hvilke buss det er h*n mener du skal ta.

Gjest Anonymous
Skrevet

beklager men er ikke kjent i oslo. og vet ikke hvor lysaker er, ja så klart jeg kunne hørt med vedkommende da hadde jeg jo selvøflgelig gjort det og ikke skrevet her, men av ulike grunner kan jeg ikke høre med. h"n

Skrevet

Det letteste er å ta t-banen til Høyenhall. Så går du til Bryn senteret. Du får møte personen der. Skal du ta 23 bussen må du komme deg opp på ring 3. Mye styr. :-)

Skrevet
beklager men er ikke kjent i oslo. og vet ikke hvor lysaker er' date=' [/quote']

Spiller ingen rolle om du vet hvor lysaker er, den går til Lysaker, det betyr at det står Lysaker på bussen.

Og det er nummer 23.

Jeg hjelper deg gjerne, men det er vanskelig når du ikke leser alt, eller gir alle opplysninger med en gang.

Skrevet

Merkelig at du skal møte noen på bussen, for nr 23 går jo langt fra til Nasjonalteateret. De går ring 3, som går i en diger bue rundt Oslo (sentrum).

Den mest natulige veien er T-banen. Sakl vedkommende sitte på bussen eller kommer han/henne på senere?? Og hvor kommer de isåfall på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...