Gå til innhold

Hvor kjøper mye/billig toalettpapir?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på 5, og jeg føler jeg ikke gjør noe annet enn å kjøpe toalettpapir. en 12 pakk går vi igjennom på 2 dager... Tror vi må begynne å kjøpe større mengder. Hvor kan man kjøpe store paller eller noe? Vi bor i Oslo og har bil btw...

Anonymous poster hash: 04dfa...184
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dere må jo bruke helt ekstreme mengder dopapir hvis dere bruker opp 12 ruller på 2 dager :O

vi er 7 og en 12-pakning holder iallefall 5-6 dager her hos oss...

Men man kan kjøpe 40-pakning (eller så var det 48) på europris.

Anonymous poster hash: 27b5f...545
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Obs har regelmessig sekketilbud på dopapir og tørkerull :) Er vel 40 ruller Lambi for 119kr. Følg med på kundeavisa!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dere bruker veldig mye toalettpapir (over en rull pr. person hver dag ?!), men det var jo ikke det du ville ha synspunkter på. Europris pleide å selge toalettpapir i store sekker, men det spørs jo litt på hvor kresen du er på papiret. Lambi får man kjøpt i 24 (?) pakninger flere steder, ellers tror jeg Coop Obs! Stormarked (eller hva det nå heter) selger Lambi i sekker. Det er også en del idrettslag og lignende som selger toalettpapir i sekker for tiden, men hvordan man kommer i kontakt med disse er jo gjerne litt tilfeldig. Hvor billig forslagene over er vet jeg ikke :P Coop Mega har forresten gjevnlig 40% (?) tilbud på toalettpapir, så hvis du følger med kan du fylle handlevogna en gang eller to i løpet av tilbudsuka, slik at du har en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I sverige! Dra til sverige og hamstre inn, det er latterlig billig der!

Men dere bruker jo ekstremt mye dopapir. Det gjør de i kollektivet mitt også, på syv timer(en jobbvakt på søndag for min del) ble to og en halv rull brukt opp. Jeg kom hjem til ingenting. Flott!) Grrrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å hamstre i Sverige. Som regel har Serla Maximeter vært det billigste. Sjekk alltid meterpris på sekkene med toalettpapir, det er lett å bli lurt! Det hjelper ikke å kjøpe 24 ruller Lambi hvis det bare er halvparten på rullen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wei Wei

Er fornøyd med Rema1000 dopapir (billig egenmerke). Man trenger ikke mange ark av disse, fordi papiret er tett, ikke så gjemmonsiktig/ tynn.

Endret av Wei Wei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coop Obs har regelmessig sekketilbud på dopapir og tørkerull :) Er vel 40 ruller Lambi for 119kr. Følg med på kundeavisa!

takk for tips, det skal jeg se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere må jo bruke helt ekstreme mengder dopapir hvis dere bruker opp 12 ruller på 2 dager :O

vi er 7 og en 12-pakning holder iallefall 5-6 dager her hos oss...

Men man kan kjøpe 40-pakning (eller så var det 48) på europris.

Anonymous poster hash: 27b5f...545

ja jeg vet. det er nok desverre meg som drar opp. tåler ikke å se merker på speil, skitt på vasken og da bruker jeg toalettpapiret og tørker av :P

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Staples har nettopp hatt sekketilbud. 8 x 6 ruller til 124 kr.

Staples har av og til 3 sekker for litt over 400 kr. Da har vi toalettpapir i 8 - 9 mnd.

Dere må læres opp i at toalettpapir koster og ikke bare er å flushe ned i toalettet. Det må da snart gå tett med så mye papirbruk?

Anonymous poster hash: a7792...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet. det er nok desverre meg som drar opp. tåler ikke å se merker på speil, skitt på vasken og da bruker jeg toalettpapiret og tørker av :P TS Anonymous poster hash: 04dfa...184

Bruk mikrofiberklut på speil og rundt vasken.

En oppvaskekost og litt zalo vasker du nedi vasken med.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pløyde gjennom mengder med dorull før. Da vekslet jeg mellom diverse billigpapir og ubrukelige lambi. Oppskrytt papir som ikke gir skikkelig grep, kladder og blir brukt opp på et blunk.

Det var som en åpenbaring første gang jeg kjøpte noen ruller med Serla. Rullene er hardpakket og varer i en evighet. Papiret er passe mykt og veldig slitesterkt.

Tro meg. Din dorullhverdag vil bli radikalt forandret.

Anonymous poster hash: 89aa3...918
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pløyde gjennom mengder med dorull før. Da vekslet jeg mellom diverse billigpapir og ubrukelige lambi. Oppskrytt papir som ikke gir skikkelig grep, kladder og blir brukt opp på et blunk.

Det var som en åpenbaring første gang jeg kjøpte noen ruller med Serla. Rullene er hardpakket og varer i en evighet. Papiret er passe mykt og veldig slitesterkt.

Tro meg. Din dorullhverdag vil bli radikalt forandret.

Sverger også til Serla, men det må være 4 pk. 6 pk er ikke like bra av en eller annen grunn.

Vi er for tiden 7 i familien og jeg pleier hamstre 4 pk Serla når det er på tilbud.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruk mikrofiberklut på speil og rundt vasken.

En oppvaskekost og litt zalo vasker du nedi vasken med.

Jada jeg vet jo det, men da ender jeg opp med masse skitne kluter hele tiden. Trives nok litt for godt med min lille rutine :P men ellers takk for tips altså :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada jeg vet jo det, men da ender jeg opp med masse skitne kluter hele tiden. Trives nok litt for godt med min lille rutine :P men ellers takk for tips altså :)

TS

... Hvorfor ender du opp med mange skitne kluter? Det er jo bare å vaske de :)

Anonymous poster hash: d2761...588

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Hvorfor ender du opp med mange skitne kluter? Det er jo bare å vaske de :)

Anonymous poster hash: d2761...588

Ja da må jeg gjøre det da, er litt lat, men jeg ender opp med en hel bærepose på en uke. Tørker av toalettet, da må jo den kluten i vaskeposen med en gang. tar en ny og tørker av vasken, tenker at denne kan jeg spare på til neste gang jeg tørker av vasken, men glemmer det, og sånn går no dagan...

Jeg har faktisk prøvd, men det blir så mye styr. Ender opp med uhorvelig mange kluter :( er egentlig fornøyd med å bruke papir, men trenger å handle større og billigere :)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS bør kjøpe en rumpevasker så vil familien spare masse papir og dere vil heller ikke gå rundt med bæsjen som dere har klint utover rumpa med papir...

Anonymous poster hash: 718e9...9d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverger også til Serla, men det må være 4 pk. 6 pk er ikke like bra av en eller annen grunn.

Vi er for tiden 7 i familien og jeg pleier hamstre 4 pk Serla når det er på tilbud.

jacisst faen! Det er DET som er forklaringen på at Serla-papiret hjemme hos muttern aldri virker tilfredsstillende! Jeg har lurt på om det fantes forskjellige typer, men plasten utenpå er lik. Men ja, da kjører hun tydeligvis på sixpack, for jeg sverger til firepack og den er gull.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser flere nevner Europris. Jeg jobber der og vi har relativt ofte tilbud på diverse toalettpapir.

Se her: http://www.europris.no/catalogsearch/result/?q=toalettpapir

Eksempler:

En 6-pk med Maxi koster vanligvis 27 kroner, koster 20 kroner på tilbud. Kan kjøpes i sekk på 8x6 ruller (men ikke noe kvantumsrabatt da, bare lettere å bære med seg.) Dette er veldig kompakte ruller som varer lenge! Papiret er hvitt uten noe mønster, ikke av det mykeste men heller ikke av "sandpapir"-typen.

6-pk med SuperSoft-papir koster vanligvis 26 kroner, men bare 20 kroner på tilbud. Kan kjøpes i hele sekker på 7x6 ruller. Papiret er hvitt og veldig mykt, men er ikke like drøyt i bruk som Maxi.

Ellers hender det at det er tilbud på 24-pk med Lambi til 99,90. Folk går mann av huse for dette, men jeg synes Lambi er oppskrytt og anbefaler heller å kjøpe to stk 12-pk med Elegance papir, som er temmelig likt Lambi men blir 10 kr billigere!

Endret av Meaty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...