AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 hvor lang tid tok det før dere SÅ/merka resultater? selv har jeg lyst å ta av litt. er i grunn helt normal/slank, men har litt fett jeg har lyst å ta av. så nå prøver jeg å spise sunt og ikke like mye. i tillegg til at jeg har begynt å trene 3-4 ganger i uka (tredemølle). men foreløpig har jeg ikke merka noe særlig, så trenger litt motivasjon hehe Anonymous poster hash: 7032f...adc
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg merket det mest på klærne, men det tok lang tid før jeg selv så det med det blotte øyet. Folk som ikke hadde sett meg på lenge så det visstnok veldig godt. Jeg fikk mang et (til min store begeistring selvsagt. ) Så kanskje...3 måneder? Da kom jeg plutselig inn i bukser som tidligere var altfor små. Nå skal det jo sies at det gikk fort for meg, siden jeg ''bare'' hadde babykilo og at jeg ammet i tillegg. Tok av totalt 23 kg (det er inkludert baby og alt som er) på 1,5 år.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Merker det ikke selv, men folk som ikke har sett meg på noen måneder sier jeg har gått ned. Merker jeg har fått ned et par str. i bukser. Har slanket meg i 5 mnd nå Anonymous poster hash: a9527...ab2
Cata Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Jeg merket det etter 5-6 uker. Da satt klærne løsere i linningen og jeg kjente på et eller annet merkelig vis at knærne mine hadde fått et (bokstavelig talt) lettere liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå