AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Etter at jeg oppdaterte til nye android versjonen så funker ikke lyden. Altså, når jeg skal høre på musikk så kommer det kun lyd ut fra den ene siden. Har prøvd to høretelefoner, når jeg endrer på soundalive eller noe dritt, så funker det halvveis når jeg velger vokal eller kafe. Jeg bruker normal, men der er det kun lyd i ene høytaleren. Prøvd to høretelefoner, ingenting galt med de, kun stygge dritt telefonen, eller oppdateringen, som fucker de opp. Noen andre som har det problemet? Hvordan kan jeg fikse det? Og hvem i svarte skal jeg kontakte for å klage på denne dritt oppdateringen? Anonymous poster hash: beb61...591
jomann Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Som forbruker skal du alltid kontakte selger dersom du har problemer med et produkt. Det som da skjer er at selger sender mobilen inn til service for å undersøke den. I beste fall resetter de telefonen og sender den i retur til butikken. I verste fall skylder de på en vannskade og du må betale for reparasjon. Uansett er du uten telefonen din i 2-3 uker. Eller så kan du resette den selv og spare deg for bryderiet med å sende den inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå