Anetteee_84 Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Jeg har tidligere bodd i utlandet og der var det veldig vanlig med sider hvor ulike butikker kunne legge ut sine rabattkoder, finnes det noe sånt her? Jeg tenker ikke på groupon og sånn!
Gjest BonBon Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Jeg søker bare på butikknavn + rabattkode på google så får du opp masse sider med forsljellige koder
tøydokka Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Tror det er mer vanlig i utlandet. Sett på "rik på rabatt" noen ganger, men tror ikke norske butikker opererer så mye med slikt, utenom på nettbutikker. Man kan jo kikke i tilbudsaviser og bruke litt tid på å handle på tilbud i forskjellige butikker- dersom du har tid og gidder.. Men følger med her viss noen har tips
Anetteee_84 Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 20. februar 2015 Ja, nå fikk jeg tips om flipit.com av en venninne faktisk. Jeg tror det er ganske nytt i Norge, men det var kjekt fordi de hadde rabattkoder i andre land også-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå