AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Del Skrevet 20. februar 2015 Noen som har hatt forlovelsesfest før? Anonymous poster hash: cb1e4...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Del Skrevet 20. februar 2015 Jepp. Vi hadde forlovelsesfest. Ble skikkelig suksess og gjorde at vi begynte å glede oss enda mer til bryllupet! Anonymous poster hash: e9348...33d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Del Skrevet 20. februar 2015 Hvordan foregår en forlovelsesfest? Middag og gaver, full pakke?Anonymous poster hash: 5fc2d...cb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blosa Skrevet 20. februar 2015 #4 Del Skrevet 20. februar 2015 Ja. Det lurer jeg og på 😉 hørtes artig ut 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Del Skrevet 20. februar 2015 Jepp. Vi hadde forlovelsesfest. Ble skikkelig suksess og gjorde at vi begynte å glede oss enda mer til bryllupet! Anonymous poster hash: e9348...33d Lyst å forklare litt nærmere? Hvordan gjorde dere det med lokale, mat/catering, invitasjoner etc? TSAnonymous poster hash: cb1e4...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Del Skrevet 20. februar 2015 Lyst å forklare litt nærmere? Hvordan gjorde dere det med lokale, mat/catering, invitasjoner etc? TSAnonymous poster hash: cb1e4...7be Haha! Du mener at man skal ha invitasjoner, catering , gaver og lokale for å feire en forlovelse? -bryllup kalles det. Nei, vi hadde forlovelsesfest der vi inviterte ca 50 av våre nærmeste venner via facebook. Serverte dem litt bobler og kjøpte inn noe hånd-mat fra en lokal sjappe og div potetgull osv. Folk syntes det var kjempegøy å møte hverandre på hjemmefest, og de hadde med seg medbragt selv. Forloveden min holdt en tale på sparket og fortalte om frieriet og det ble mye jubling og vi presenterte forlovere og toastmaster. Veldig greit å få venner fra begge sider til å møtes og å få møtt nye kjærester osv.. Anonymous poster hash: e9348...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #7 Del Skrevet 20. februar 2015 Haha! Du mener at man skal ha invitasjoner, catering , gaver og lokale for å feire en forlovelse? -bryllup kalles det. Nei, vi hadde forlovelsesfest der vi inviterte ca 50 av våre nærmeste venner via facebook. Serverte dem litt bobler og kjøpte inn noe hånd-mat fra en lokal sjappe og div potetgull osv. Folk syntes det var kjempegøy å møte hverandre på hjemmefest, og de hadde med seg medbragt selv. Forloveden min holdt en tale på sparket og fortalte om frieriet og det ble mye jubling og vi presenterte forlovere og toastmaster. Veldig greit å få venner fra begge sider til å møtes og å få møtt nye kjærester osv.. Anonymous poster hash: e9348...33d Vi har dessverre ikke mulighet til å ha det hjemme, så vi må nok ha det på et lokale. Min fremtidige ektemann er ikke fra Norden, så i hans hjemland er det vanlig med "engagement party". Tenkte også noe ala Facebook-invitasjoner, synes det virker mest praktisk og mindre formelt :-) tenkte absolutt ikke på gaver, men var bare litt nysgjerrig hvordan andre gjør det. Evnt inspirasjon. Forloveden har kontakter litt her og der, og hans nærmeste venn er kokk som ønsket å organisere maten. Det blir nok bra uansett det viktigste er at de nærmeste vil feire med oss. Anonymous poster hash: cb1e4...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #8 Del Skrevet 21. februar 2015 Haha! Du mener at man skal ha invitasjoner, catering , gaver og lokale for å feire en forlovelse? -bryllup kalles det. Nei, vi hadde forlovelsesfest der vi inviterte ca 50 av våre nærmeste venner via facebook. Serverte dem litt bobler og kjøpte inn noe hånd-mat fra en lokal sjappe og div potetgull osv. Folk syntes det var kjempegøy å møte hverandre på hjemmefest, og de hadde med seg medbragt selv. Forloveden min holdt en tale på sparket og fortalte om frieriet og det ble mye jubling og vi presenterte forlovere og toastmaster. Veldig greit å få venner fra begge sider til å møtes og å få møtt nye kjærester osv..Anonymous poster hash: e9348...33d Oh so cheesy, høres ut som noe fra en dårlig amerikansk teenmoovie. Anonymous poster hash: 190b3...74d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #9 Del Skrevet 21. februar 2015 Oh so cheesy, høres ut som noe fra en dårlig amerikansk teenmoovie.Anonymous poster hash: 190b3...74d Jeg forstår ikke poenget ditt.. Anonymous poster hash: e9348...33d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Del Skrevet 22. februar 2015 Jeg har vært på en forlovelsesfest. Det var hjemme hos den kommende brudens familie. Ble servert hjemmelaget treretters. Nok av alkohol for de som var interesserte i det. Så fikk de gaver fra alle som kom. Anonymous poster hash: bc176...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2015 #11 Del Skrevet 22. februar 2015 Jøss..forlovelsesfest, utdrikningslag og selve bryllupet. Me me me.Anonymous poster hash: 42564...5d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #12 Del Skrevet 23. februar 2015 En forlovelsesfest er i hvert fall ikke en gaveanledning. Det klarer seg med gave til bryllupet. Anonymous poster hash: e79ed...01b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvis dette er vanlig i hjemlandet til forloveden din kan jeg kanskje forstå det. Hvis ikke må jeg få si at jeg synes det er mer enn nok med utdrikningslag og bryllup allerede. Vi som ikke skal gifte oss, men har gode venner som skal det, synes det er mer enn nok å bruke penger på allerede faktisk. I år er vi invitert i 3 bryllup, hvorav to av de krever reise til annen by med fly, og selvsagt også reise ifm utdrikningslaget. Trenger vel neppe å si hva vi bruker feriepenger og all tid i mai/juni/juli på i år? Slik føles det hvert fall... . Anonymous poster hash: a0a6b...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #14 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvis dette er vanlig i hjemlandet til forloveden din kan jeg kanskje forstå det. Hvis ikke må jeg få si at jeg synes det er mer enn nok med utdrikningslag og bryllup allerede. Vi som ikke skal gifte oss, men har gode venner som skal det, synes det er mer enn nok å bruke penger på allerede faktisk. I år er vi invitert i 3 bryllup, hvorav to av de krever reise til annen by med fly, og selvsagt også reise ifm utdrikningslaget. Trenger vel neppe å si hva vi bruker feriepenger og all tid i mai/juni/juli på i år? Slik føles det hvert fall... . Anonymous poster hash: a0a6b...984 Hvis det er så forferdelig å bli bedt i bryllup så får dere takke nei. Verre er det ikke. Det forventes ikke gaver i en forlovelsesfest. Se på det som en vanlig fest med de nyforlovedes venner. Dere slipper å betale noen ting, kun alkohol hvis ikke vertene står for det. Anonymous poster hash: 9e754...af3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #15 Del Skrevet 25. februar 2015 Vi forventer ikke at folk skal reise langveisfra for å komme. Dessuten er det bare ett par som bor i en annen by, så vi skjønner selvsagt at det gjerne blir trøblete for dem vi forventer ingen gaver, kun en fest hvor vi står for mat/snacks og alkohol for å feire forlovelsen og at vi skal gifte oss neste år. Dersom noen synes dette blir for mye, er det ingen sure miner for at folk ikke ønsker å komme. Har luftet ideen til de nærmeste, som også vil "stjele" ideen til de skal gifte seg. Vet ikke hvor stress det er å delta på en fest/arrangement, jeg? TS Anonymous poster hash: cb1e4...7be 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #16 Del Skrevet 25. februar 2015 Vi forventer ikke at folk skal reise langveisfra for å komme. Dessuten er det bare ett par som bor i en annen by, så vi skjønner selvsagt at det gjerne blir trøblete for dem vi forventer ingen gaver, kun en fest hvor vi står for mat/snacks og alkohol for å feire forlovelsen og at vi skal gifte oss neste år. Dersom noen synes dette blir for mye, er det ingen sure miner for at folk ikke ønsker å komme. Har luftet ideen til de nærmeste, som også vil "stjele" ideen til de skal gifte seg. Vet ikke hvor stress det er å delta på en fest/arrangement, jeg? TS Anonymous poster hash: cb1e4...7be Ikke bry deg om negativiteten her på KG. Jeg hadde syntes det hadde vært koselig å blitt invitert på forlovelsesfest, og det syntes sikkert mange i din omgangskrets også. Og er det noen som ikke syntes det, kan de jo bare takke nei til invitasjonen. Ikke værre enn det Anonymous poster hash: d54f2...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Codex Skrevet 25. februar 2015 #17 Del Skrevet 25. februar 2015 Kan ikke si jeg har vært på forlovelsesfest, men det høres gøy ut! Er jo alltid moro å ta seg en fest med gode venner, og å feire en forlovelse er jo bra anledning til akkurat det. Hurra for kjærligheten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå