Gå til innhold

Hvor mange møter før du blir forelsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har møtt en mann fire ganger nå. Vi har hatt det kjempe hyggelig på hvert møte, men jeg kjenner ingen forelskelse. Jeg kjenner meg tiltrukket av han og synes han har en fin personlighet, men kjenner ikke disse "sommerfuglene".

Før, når jeg datet andre menn for noen år siden ble jeg forelsket med en gang. Som regel etter første eller andre date. Da gikk jeg rundt å tenkte på vedkommende konstant og ble overlykkelig for en melding. Kjenner jeg er litt mer "care" nå og ikke så opphengt i han jeg treffer. Er det et dårlig tegn?

Er det vanlig? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket i din kjæreste?

Kvinne 27

Anonymous poster hash: 44779...7f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang jeg ble forelsket tok det flere måneder, men interessen var jo der hele tiden alikevel. Vi var i utgangspunktet venner da så stiller seg kanskje litt anerledes. Aldri opplevd å bli forelsket etter en date.

Anonymous poster hash: e1582...799
Skrevet

Hei. Jeg har møtt en mann fire ganger nå. Vi har hatt det kjempe hyggelig på hvert møte, men jeg kjenner ingen forelskelse. Jeg kjenner meg tiltrukket av han og synes han har en fin personlighet, men kjenner ikke disse "sommerfuglene".

Før, når jeg datet andre menn for noen år siden ble jeg forelsket med en gang. Som regel etter første eller andre date. Da gikk jeg rundt å tenkte på vedkommende konstant og ble overlykkelig for en melding. Kjenner jeg er litt mer "care" nå og ikke så opphengt i han jeg treffer. Er det et dårlig tegn?

Er det vanlig? Hvor lang tid tok det før du ble forelsket i din kjæreste?

Kvinne 27

Anonymous poster hash: 44779...7f5

Du får spørre deg selv om du hadde savnet han hvis han ikke gadd å kontakte eller svare deg mer, da. Og er du egentlig interessert i han? Virker ikke slik

Anonymous poster hash: 592db...a86

Skrevet

Jeg forelsket meg i en jeg ikke en gang trodde jeg var særlig tiltrukket til. Men oops, vi hadde sex, og etter det fikk jeg følelser. Etterhvert har det utviklet seg til en forelskelse. Har tatt omtrent 1-2 måneder. Jeg har vært i tvil om jeg har vært så veldig forelsket selv etter sexen, så dette er som sagt noe som har utviklet seg. Så man kan faktisk utvikle dette, selv om det ikke er rosa skyer med en gang. Hvis du liker fyren og føler deg tiltrukket, så er jo det en god start. Ville absolutt gitt det mer tid. :)

Gjest Frank Slade
Skrevet

Jeg blir som regel aldri forelsket, men merker at jeg raskt bryr meg om og blir glad i den andre personen.

Sist gang jeg ble forelsket tok det flere måneder før jeg virkelig fikk opp øynene for henne og plutselig var jeg så forelsket som jeg aldri før har vært. Har enda ikke helt landet. Hadde vi sett hverandre mer jevnlig og møttes med romantiske intensjoner hadde det sikkert skjedd langt raskere.

Men ja, jeg har innsett at følelser og forelskelse ikke nødvendigvis er en lineær prosess som skjer over natten. Samtidig vet man om det er en person man ser for seg en fremtid med eller ikke ganske tidlig.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...